×
×

سالار عقیلی: هدف من از برگزاری این کنسرت آشتی دادن موسیقی پاپ و سنتی میباشد

  • کد نوشته: 41724
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام شهریور ۱۳۹۲
  • ۰
  • سالار عقیلی خواننده بنام موسیقی ایران، در مورد ابهاماتی که در زمینه کنسرت مشترک وی با رضا صادقی در رسانه ها پیش آمده است، یادداشتی نگاشته و در اختبار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده است که در ادامه می توانید این یادداشت را بدون هیچ تغییری در ادامه دنبال کنید.

    سالار عقیلی: هدف من از برگزاری این کنسرت آشتی دادن موسیقی پاپ و سنتی میباشد
  • سالار عقیلی

    سالار عقیلی

    موسیقی ایرانیان – عباس یوسف زاده: سالار عقیلی خواننده بنام موسیقی ایران، در مورد ابهاماتی که در زمینه کنسرت مشترک وی با رضا صادقی در رسانه ها پیش آمده است، یادداشتی نگاشته و در اختبار سایت موسیقی ایرانیان قرار داده است که در ادامه می توانید این یادداشت را بدون هیچ تغییری در ادامه دنبال کنید.

    «سلام وعرض ادب خدمت مردم بزرگوار و هنردوست میهنم ایران

    متاسفانه برخی برگزاری کنسرت عشق من ایران من را تلفیق موسیقی سنتی و پاپ برداشت نموده اند,در صورتی که چنین نیست و هرگز قرار نبوده است تلفیقی در این سبک موسیقی انجام شود.

    کنسرت عشق من ایران من برگرفته شده است از تصانیفی که متعلق است به سرزمینم ایران,تصانیفی که عشق به میهن و وطن را در ایرانی زنده نگاه میدارد.بنده در این کنسرت بصورت کاملا مجزا در بخشی تمامی تصانیف میهنی و خاطره انگیزه خودم رو به مردم میهنم تقدیم خواهم کرد و در ادامه جناب رضا صادقی هم در بخشی مجزا آهنگ های خودشون رو اجرا خواهند نمود.و در پایان کنسرت بنده بهمراه رضا صادقی تصنیقی میهنی را به اتفاق اجرا خواهیم نمود.

    متاسفانه بسیاری این کنسرت من را تلفیق موسیقی پاپ و ایرانی برداشت نموده اند و من را از چنین اجرایی منع کرده اند. چون من و رضا صادقی تنها خوانندگانی بودیم که آثار وطنی بیشتری نسبت به سایر خوانندگان پاپ و سنتی اجرا نموده ایم برای چنین اجرایی برگزیده شدیم و هیچگونه تلفیقی در اجرایمان و جود نخواهد داشت.

    نه ایشان قرار است در سبک موسیقی سنتی به من صدمه ای بزنند و نه بنده در سبک ایشام وارد خواهم شد.

    هدف دیگر من از برگزاری این کنسرت آشتی دادن موسیقی پاپ و سنتی میباشد. متاسفانه خبرهایی شنیده میشود که افرادی که در موسیقی ایرانی هستند با اهالی موسیقی پاپ و بالعکس ,رابطه خوبی ندارند و با یکدیگر مخالف هستند و اختلاف سلیقه بسیار دارند. این کنسرت میتواند نشان دهد همه ما باهم دوست هستیم و همراه و همدل و هدفمان خدمت به مردم دوست داشتنی میهنمان است.

    هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
    صحنه پیوسته بجاست
    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

    سپاس بیکران از مردم بزرگوار میهنم

    سالار عقیلی
    ۱۸ شهریورماه ۹۲»

    https://musiceiranian.ir/?p=41724
       
    برچسب ها سالار عقیلی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *