×
×

آنلاین بشنوید و دانلود کنید
قطعه «من بی او» با صدای هادی حسن بیگی شندینی شد

  • کد نوشته: 416646
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۷ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • «من بی او» با صدای هادی حسن‌بیگی و آهنگسازی حمید رشیدی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

    قطعه «من بی او» با صدای هادی حسن بیگی شندینی شد
  • تک آهنگ من بی او با صدای هادی حسن بیگی

    «من بی او» با صدای هادی حسن‌بیگی و آهنگسازی حمید رشیدی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

    به گزارش «موسیقی ایرانیان»، تک آهنگ «من بی او»، به عنوان تازه ترین اثر رسمی با آهنگسازی حمید رشیدی و صدای هادی حسین بیگی منتشر شده که این اثر به تهیه کنندگی سیدمحمد تنکابنی مدیر موسسه هنری «باس» تولید شده است.

    تنکابنی، درباره انتشار این آهنگ، گفت: «هادی حسن بیگی از خوانندگان آموزش دیده در عرصه موسیقی پاپ است که فعالیت موسیقایی خود را از سال ۱۳۷۶ در کانون فرهنگی تربیتی حُر زیر نظر آقای شهروز حقی آغاز کرده است. سال‌ها از محضر استادانی همچون علیاصغر شاه‌زیدی، حمیدرضا نوربخش، حسین علیشاپور و مسعود امیری بهره برده و همچنین نزد آقای علی تفرشی مبانی موسیقی و سلفژ را آموزش دیده است.»

    تنکابنی ادامه داد: «جوانان بسیاری در کشورمان در تلاش برای ورود به عرصه موسیقی پاپ هستند اما شاید کمتر به تاثیر مثبت آموزش اصولی در جهت تولید محتوای استاندارد توجه کرده اند، که این مسئله در سلیقه شنیداری مخاطبان تاثیر منفی دارد.»

    این تهیه کننده تاکید کرد: «هدف ما ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان موسیقی پاپ با استفاده از تکنیک¬ها و استانداردهای موسیقی ایرانی و تلفیق آن با موسیقی مردم پسند امروزی است؛ هادی حسن بیگی نیز همین هدف را دنبال میکند.»

    «من بی او» ساخته آهنگساز شناخته شده موسیقی پاپ، حمید رشیدی است که آثار بسیار زیادی از او با صدای خوانندگان مطرح منتشر شده است. طراحی پوسترِ این قطعه هم بر عهده حسین سلیمانی بوده است. این اثر از سوی موسسه هنری «بانگ آوای سارنگ (باس)» منتشر شده است.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «من بی او» با صدای هادی حسن بیگی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

    منبع: موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=416646
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *