×
×

خواننده محجوب ایرانی از ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد

  • کد نوشته: 412501
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام آذر ۱۳۹۹
  • ۰
  • خواننده محجوب ایرانی از ابتلایش به بیماری سرطان خبر داد

  • گفتگو با امیرحسین حسنی نیا

    گفتگو با امیرحسین حسنی نیا

    امیرحسین حسنی نیا آقای سماعِ نام آشنای مهربان و خاص موسیقی ایران از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد.

    در لیستی که از هنرمندان عرصه موسیقی برای گفتگوی آنلاین تهیه کرده ایم، نام این موزیسین هم قید شده است؛ پس موضوع را با او در میان گذاشتیم. اما چند روزی وقفه افتاد و پاسخی جهت هماهنگی ها از آقای سماع دریافت نمی کردیم و تنها می شنیدیم که به دلیل پاره ای مشکلات در دسترس نیست. و در نهایت اینکه در این پاییز زرد و سرد، مطلع شدیم که امیرحسین حسنی نیا پیش از دعوت به گفتگو با ما، جایی دیگر دعوت دارد؛ پیغامشان شوکه کننده بود: هدیه ای جدید از خداوند دارم و داخلش هم روشنایی است؛ چند روزیست که متوجه شده ام بیماری سرطان دارم.

    اگرچه ما حیرت کردیم و مکدر شدیم، او اما در کمال پذیرش و صلح با این پدیده روبرو شده است. با مهر و اخلاص پاسخ مثبت داد و به رغم تمام آن تعاریف و جزئیاتی که از این بیماری می دانیم و می دانید، بالاخره دو روز قبل از بستری شدن در بیمارستان جهت انجام عمل جراحی، در گفتگو با سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان حضور بهم رسانده و همنشینی مجازی صمیمی و بی ریایی رقم خورد.

    پیش از هرچیز و بیش از هر خواسته ای آرزوی بهبودی برای این هنرمند محترم داریم که سلامتی، بزرگترین خواسته و نیاز بشریت است.

    گفتگوی آنلاین موسیقی ایرانیان با حضور امیرحسین حسنی نیا و سروناز هرانر را می توانید از اینجا  (گپ و گفت متفاوت سروناز هرانر از جنس حقیقت و پذیرش با امیرحسین حسنی نیا) آنلاین تماشا کرده و دانلود نمایید که نشستن پای آن، خالی از لطف نخواهد بود.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان
    https://musiceiranian.ir/?p=412501
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *