×
×

همراه با گفتگوی تماشا با پالتی ها!

  • کد نوشته: 40326
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه پالت به شکل عجیبی به روند رو به رشد خود ادامه می دهد و هر روز افراد بیشتری را به جمع هواداران خود اضافه می کند. این گروه که تنها یک آلبوم به نام «آقای بنفش» منتشر کرده است، این روزها سخت مشغول تمرین برای تور کنسرت های خود است. کنسرت این گروه که موسیقی تلفیقی را برای کار انتخاب کرده است ابتدا قرار بود طی ۱۰ سانس در برج آزادی تهرانب رگزار شود. در ادامه مصاحبه و گزارش متنی موسیقی ایرانیان را در این زمینه دنبال کنید

    همراه با گفتگوی تماشا با پالتی ها!
  • تمرین کنسرت گروه پالت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    تمرین کنسرت گروه پالت (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

    موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: گروه پالت به شکل عجیبی به روند رو به رشد خود ادامه می دهد و هر روز افراد بیشتری را به جمع هواداران خود اضافه می کند. این گروه که تنها یک آلبوم به نام «آقای بنفش» منتشر کرده است، این روزها سخت مشغول تمرین برای تور کنسرت های خود است. کنسرت این گروه که موسیقی تلفیقی را برای کار انتخاب کرده است ابتدا قرار بود طی ۱۰ سانس در برج آزادی تهران برگزار شود اما استقبال از اجرای این گروه آنقدر بالا بود که این کنسرت دو سانس دیگر نیز تمدید شد و این گروه ۱۲ سانس فراموش نشدنی را همراه با هواداران خود در برج آزادی تهران تجربه خواهند کرد.

    امید نعمتی که نقش خوانندگی را در «پالت» ایفا می کند در گفتگو با ما در مورد تمدید کنسرت گروه می گوید: «در ابتدا قرار بود ۱۰ سانس کنسرت داشته باشیم اما به دلیل استقبالی که از سوی مردم وجود داشت، این کنسرت دو سانس دیگر نیز تمدید شد. شاید جالب باشد بدانید که دو روز اول بلیت فروشی، بلیت ها تمام شد. خیلی از دوستان فکر می کردند راحت می توانند بلیت کنسرت را تهیه کنند اما الان بلیتی نیست که در اختیارشان قرار دهیم و به همین دلیل تصمیم گرفته ایم دو سانس دیگر به کنسرتمان اضافه کنیم تا این عزیزان هم در کنسرت شرکت داشته باشند.»

    استقبال شگفت انگیز از کنسرت «پالت»

    وی ادامه می دهد: «قرار بود چهارشنبه (۲۳ و ۳۰ مرداد) فقط یک سانس کنسرت داشته باشیم اما الان تصمیم گرفته ایم در این دو روز هم دو سانس اجرا داشته باشیم.»

    امید راجع به کنسرت های شهرستان هم می گوید: «با یکسری از شهرها که می توانستیم اجرا داشته باشیم صحبت هایی کرده ایم که کنسرتمان را در این شهرها برگزار کنیم. گرگان، بندرعباس، شیراز، کیش، اصفهان و سنندج شهرهایی هست که امکان دارد در آن کنسرت دااشته باشیم.»

    خواننده گروه پالت در ادامه می گوید: «این دور از کنسرت ها، تور «آقای بنفش» است و سعی می کنیم بیشتر آهنگ های این آلبوم را اجرا کنیم. البته چند تراک از آلبوم بعدی را هم در این کنسرت اجرا خواهیم کرد.»

    پالت گروه موسیقی محور است و امید نعمتی خواننده آن است! همه خواننده ها دوست دارند دیده شوند، برای تو به عنوان یک خواننده، کار در یک گروه موسیقی محور سخت نیست؟ این سوالی است که از امید می پرسیم و او در پاسخ می گوید: «این موضوع در همه جای دنیا وجود دارد که توجه ویژه ای به خواننده ها می شود اما نقشه راه ما طوری است که حرکتمان گروهی باشد و نشان دهیم چطور می توان در غالب یک گروه کار کرد. امیدوارم همکاری ما به همین شکل ادامه پیدا کند. تا بتوانیم این حرف که می گویند ایرانی ها نمی توانند گروهی کار کنند را نقض کنیم.»

    او ادامه می دهد: «در گروه ما کسی به عنوان سرپرست وجود ندارد و به قول معروف حرف آخر را کسی نمی زند! اگر اختلاف نظری هم بین ما به وجود بیاید، با هم صحبت می کنیم و مشکل را به صورت گروهی حل می کنیم. البته در ارشاد نام «روزبه اسندارمز» به عنوان سرپرست گروه به ثبت رسیده است اما در عمل همه کارها به شکل جمعی و گروهی جلو می رود و کسی سرپرست گروه نیست.»

    امید نعمتی در پایان گفت و گویش با ما می گوید: «در «پالت» ما از روز اول شگفت زده شده ایم. بعد از انتشار این حدس را می زدیم که استقبال خوبی از کنسرتمان وجودداشته باشد. دوست داشتیم سالن بزرگتری را برای اجرای تهران بگیریم اما صمیمیتی در سالن برج آزادی وجود دارد که در هر سالنی نمی توان آن را پیدا کرد. البته ظرفیت بالای سالنی مثل برج میلاد را هم نمی توان نادیده گرفت وشاید کنسرت های بعدی را در برج میلاد برگزار کنیم.»

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (امیر آقازاده) از تمرین گروه پالت قبل از برگزاری کنسرت را دنبال کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=40326
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *