×
×

گزارش تصویری و متنی سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از این مراسم

  • کد نوشته: 139178
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام اسفند ۱۳۹۵
  • ۰
  • مراسم جشن امضا و رونمایی سومین آلبوم گروه موسیقی «پالت» با عنوان «تمام ناتمام»، در واپسین روزهای سال ۹۵، در پردیس چارسو برگزار شد، این برنامه با اجرای زنده برخی قطعات آلبوم برای مخاطبان همراه بود.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از مراسم جشن امضا و رونمایی سومین آلبوم گروه موسیقی «پالت» را می توانید مشاهده نمایید

    گزارش تصویری و متنی سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از این مراسم
  • مراسم جشن امضا و رونمایی سومین آلبوم گروه موسیقی «پالت»

    مراسم جشن امضا و رونمایی سومین آلبوم گروه موسیقی «پالت» با عنوان «تمام ناتمام»، در واپسین روزهای سال ۹۵، در پردیس چارسو برگزار شد، این برنامه با اجرای زنده برخی قطعات آلبوم برای مخاطبان همراه بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این مراسم روز جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار شد و یکی از نکات قابل توجه آن، حضور کتاب‌های متنوعی بود که اعضای پالت و طرفدارانشان همراه خود آورده بودند تا همانطور که از پیش قول داده بودند، از طریق طرح دست به دستِ سایت شیپور، آنها را به عنوان هدیه نوروزی به دست افراد در نقاط مختلف ایران برسانند.

    پالتی‌ها در این برنامه، اجرای زنده هم داشتند و با اضافه شدن پیمان حاتمی (گیتار الکتریک) و مهرداد علیزاده (پرکاشن) به گروه، توانستند صدای موسیقایی جدیدی به گوش مخاطبان خود برسانند و به این ترتیب کمی آنها را با رنگ موسیقایی آلبوم سوم گروه آشنا کنند. پالت با اجرای «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو بمان» و «صدایم کن»، درواقع تمام قطعات تازه‌ترین آلبوم خود را با همراهی پرشور مخاطبانشان اجرا کرد.

    در ادامه می‌توانید عکس‌های سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از حاشیه و متن جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام» را مشاهده کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=139178
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *