×
×

همای: به زودی در ایران کنسرت می‌گذارم

  • کد نوشته: 40019
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۴ام مرداد ۱۳۹۲
  • ۳۲ دیدگاه
  • کم پیش می آید یک خواننده سنتی در جوانی و با انتشار فقط یک سی دی به شهرت و البته محبوبیت برسد. «پرواز همای» جزو معدود خواننده هایی است که خیلی زود به شهرت رسید و توانست با اجرای کنسرت های متعدد در ایران و خارج از کشور طرفداران زیادی را به خود و موسیقی و اشعار نوی خود جذب کند.

    همای: به زودی در ایران کنسرت می‌گذارم
  • پرواز همای

    پرواز همای

    موسیقی ایرانیان – مصطفی امامی: کم پیش می آید یک خواننده سنتی در جوانی و با انتشار فقط یک سی دی به شهرت و البته محبوبیت برسد. «پرواز همای» جزو معدود خواننده هایی است که خیلی زود به شهرت رسید و توانست با اجرای کنسرت های متعدد در ایران و خارج از کشور طرفداران زیادی را به خود و موسیقی و اشعار نوی خود جذب کند. طرفداران همای مدت هاست انتظار می کشند تا او کنسرت هایش را در ایران ادامه دهد. او در گفت و گو با ما می گوید در حال اخذ مجوز های لازم برای انتشار آلبوم و همچنین اجرای کنسرت در ایران است و به زودی باید منتظر درخشش دوباره او در خاک خود باشیم.

    پرواز همای می گوید: «درحال گرفتن مجوزهای لازم برای اجرای کنسرت در داخل ایران هستیم. آنطور که به ما اعلام شده می توانیم طی ماه های آینده در ایران کنسرت داشته باشیم و الان در مرحله مجوز شعرها هستیم. به جز ماجرای کنسرت، قرار است دو- سه آلبوم به فاصله زمانی کم از من منتشر شود.»

    از او می پرسیم در کنسرتی که قرار است برگزار شود آهنگ های قبلی ات را هم اجرا خواهی کرد یا نه که در جواب می گوید: «من اصولاً هر آهنگی را بنا به شرایط اجتماعی روز می خوانم. در هر صورت باید بگویم در کنسرتی که خواهم داشت برخی از آهنگ های قدیمی را می توانم اجرا کنم. همچنین در کنار اجرای آهنگ های قبلی تعدادی از آهنگ هایی که به تازگی ساخته ام هم استفاده خواهیم کرد.»

    به نظر می رسد بعد از ماه مبارک رمضان؛ اید منتظر آلبوم های همای و اجرای کنسرت های او در ایران باشیم.

    https://musiceiranian.ir/?p=40019
       
    برچسب ها پرواز همای

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *