×
×

لالایی هایی از چند سوی جهان
آلبوم «من این می گویم و دنباله دارد شب» منتشر شد

  • کد نوشته: 397276
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۳ام شهریور ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «من این می‌گویم و دنباله دارد شب» از آنسامبل آوازی دایان به رهبری و تنظیم سیاوش لطفی، توسط موسسه فرهنگی-هنری خانه هنر منظومه خرد راهی بازار شد.

    آلبوم «من این می گویم و دنباله دارد شب» منتشر شد
  • من این می گویم و دنباله دارد شب

    آلبوم موسیقی «من این می‌گویم و دنباله دارد شب» از آنسامبل آوازی دایان به رهبری و تنظیم سیاوش لطفی، توسط موسسه فرهنگی-هنری خانه هنر منظومه خردراهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «من این می گویم و دنباله داردشب» مجموعه ای ست آوازی و شامل منتخبی از لالایی‌های جهان که در قالب ۸ قطعه از لالایی های «کُردی»، «سوئدی»، «آمریکای لاتین»، «فارسی»، «آذری»، «انگلیسی»، «روسی» و «اسپانیایی» اجرا و تولید شده است.

    پدرام افشاری و سیاوش لطفی در این اثر به نوازندگی پیانو پرداخته و هنرمندانی چون یکتا اعتمادی، پگاه عینکچی، سارا محسنی، نسیم شجاعی، مریم موفقی، سمیرا دیلمقانی، سمیرا محسنی، گلناز نویدان و سحر لطفی اجرای کُرالِ این لالایی ها را بر عهده داشته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم «من این می گویم و دنباله دارد شب» با تنظیم و رهبری سیاوش لطفی، توسط خانه هنر خرد منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه های فیزیکی و دیجیتال آن را از مراکز و وبسایت های معتبر موسیقی تهیه کنند.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=397276
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *