×
×

به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی
آلبوم «اینکه دلتنگ توام» با صدای سالار عقیلی منتشر شد

  • کد نوشته: 393705
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۱۳ام مرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • آلبوم «اینکه دلتنگ توام» به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی و خوانندگی سالار عقیلی توسط حمید اسفندیاری در موسسه‌ی فرهنگی-هنری آوای باربد روانه‌ی بازار موسیقی شد.

    آلبوم «اینکه دلتنگ توام» با صدای سالار عقیلی منتشر شد
  • آلبوم اینکه دلتنگ توام منتشر شد

    آلبوم «اینکه دلتنگ توام» به آهنگسازی نسیم شاملو و پیمان خازنی و خوانندگی سالار عقیلی توسط حمید اسفندیاری در موسسه‌ی فرهنگی-هنری آوای باربد روانه‌ی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «اینکه دلتنگ توام» عنوان یکی از اشعار شناخته شده‌ی مهدی مظاهری و نخستین غزل وی در مجموعه شعر «راحیل» است که با استقبال علاقمندان ادبیات روبرو شد.

    این آلبوم که شامل ۹ قطعه است، قطعات «اینکه دلتنگ توام»،«زلف»، «سپید می‌گذرد یا سیاه می‌گذرد»،«ای عشق»،«مهتاب» و «کمتر شده‌ام از خود» ساخته‌ی نسیم شاملو و قطعات «هر که با من نشست»، «در باختن دل» و «آهنگ جهانگردی سعدی» ساخته‌‌ی پیمان خازنی‌اند.

    این آثار به تاسی از موسیقی کلاسیک ایرانی با نگرشی نو به مبحث سازبندی و انتخاب غزل های نواندیش مهدی مظاهری شکل گرفته است. زبان روز، تصویرگرایی و اندیشه ورزی توامان، درونمایه‌ی غنی،سادگی در سرایش از صافی ذهن توانمند و در عین حال پیچیده‌ی شاعری سخن می گوید که عمده‌ترین ویژگی‌اش سهل و ممتنع بودن شکل و نگاه متفاوت به مضمون عشق است.

    موسسه‌ی آوای باربد در دور جدید فعالیت‌های خود در عرصه‌ی نشر، اثر تازه سالار عقیلی را منتشر کرده است و نسیم شاملو، سروش قهرمانلو، علیرضا دریایی، کیکاووس مختاری، پیام سوری، علی جعفری‌پویان، میثم مروستی، کریم قربانی، ارغوان منتظری، حسام صدفیان،فرشید حفظی‌فر، محمد حسین پور معین، ستار خطابی به عنوان نوازنده و شبنم شاملو، آوا عباس زاده و پریسا دلفانی به عنوان همخوان  در آن حضور دارند. همچنین میکس و مسترینگ آن توسط پیام سوری انجام شده است و موسسه‌ی نوخسروانی باربد پخش آن را بر عهده دارد.

    شایان ذکر است که آلبوم تازه سالار عقیلی با نام «اینکه دلتنگ توام» از سوی آوای باربد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=393705
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *