×
×

با همکاری ارکستر سازهای ملی و رامیز قلی اف
لالایی ایران و آذربایجان در عید سعید فطر

  • کد نوشته: 381912
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۹
  • ۰
  • ارکستر سازهای ملی، در ادامه اجراهای خانگی اش قطعه «لالایی» اثر واصف آدی گوزلف با تنظیم علی اکبر قربانی را آماده کرده و در روز عید سعید فطر منتشر خواهد کرد.

    لالایی ایران و آذربایجان در عید سعید فطر
  • اجرای خانگی ارکستر سازهای ملی و رامیز قلی اف

    ارکستر سازهای ملی به رهبری علی اکبر قربانی، قطعه «لالایی» را در طرحی دیگر از اجرای خانگی و با حضور استاد رامیز قلی اف منتشر می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ارکستر سازهای ملی، در ادامه اجراهای خانگی اش قطعه «لالایی» اثر واصف آدی گوزلف با تنظیم علی اکبر قربانی را آماده کرده و در روز عید سعید فطر منتشر خواهد کرد.

    در این همکاری مشترک بین ایران و آذربایجان، استاد رامیز قلی اف به عنوان تکنوازتار و هنرمندان ایرانی ایشان را همراهی می کنند.

    علیرضا دریایی، حبیب جدیری، مهرداد مسعودی فرید (کمانچه)، کوروش دانایی، شاهین صفایی (تار)، مهیار طریحی (سنتور)، شیما شاه محمدی، مسعود فیروزی (قیچک)، فروغ فضلی (پیانو)، وحید اسداللهی (نقاره) و بهنام معصومی (تمبک) در این اجرا به هنرنمایی خواهد پرداخت. مدیر داخلی این مجموعه نیز ندا ریحانی ست.

    ارکستر سازهای ملی، چندی پیش، تابلویی از سوئیت ابن سینا ساخته فرهاد فخرالدینی را نیز اجرا و منتشر و به تلاشگران کادر درمان و مدافعان سلامت کشور تقدیم کرده اند.

    شایان ذکر است که اجرای مشترک ایران و آذربایجان بر قطعه «لالایی»، همزمان با عید سعید فطر منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=381912
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *