×
×

استاد شهناز، مردی که دستانش بوی عشق می‌داد…

  • کد نوشته: 37399
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۸ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • در پی درگذشت جلیل شهناز استاد بنام موسیقی ایران، سالار عقیلی طی یادداشتی با خانواده و دوستداران این هنرمند ابراز همدردی کرد. در ادامه می توانید این پیام تسلیت را مشاهده نمایید

    استاد شهناز، مردی که دستانش بوی عشق می‌داد…
  • n00171616-bموسیقی ایرانیان: در پی درگذشت جلیل شهناز استاد بنام موسیقی ایران، سالار عقیلی طی یادداشتی با خانواده و دوستداران این هنرمند ابراز همدردی کرد.

    «سخت است، سخت! سخت است باور اینکه استادی بزرگ از میانمان رفت تا به باقی بپیوندد اما گریزی نیست جز باور و تسلیت به هنرمندان و مردمی که به این رفتن‌ها عادت کرده‌اند.

    استاد جلیل شهناز‌، مردی که دستانش بوی عشق می‌داد و از سرپنجه‌هایش موسیقی می‌چکید، به دیاری شتافت که از دیدن و شنیدن آن عاجز وعاجزیم. این بار نیز اگر چه سخت، اما باور می‌کنیم نبودن اسطوره‌ای که ماه‌ها پیش رو به خاموشی می‌رفت و هرگز نخواستیم جنگیدنش با مرگ را ببینیم، چون به زندگی امیدمان داده بود.

    استاد شهناز تکیده شد در میان دیواری که مرگ بین او و زندگی کشیده بود اما سخنی بر زبان نیاورد و تحمل کرد، شاید روح بزرگش یارای جسمی فرتوت و فرسوده را نداشت که تمامی ساز‌ها، ناز‌ها، نوا‌ها و رازهای زندگی را گذاشت و برای همیشه عطای دنیای فانی را به لقایش بخشید.

    تسلیت‌ام به عنوان خواننده‌ای که در محضر ایشان بسیار آموخت، شاید بتواند تسلی خاطری باشد برای آنهایی که از رفتن بازماندند. این تسلیت را پذیرا باشید. برای خانواده این بزرگمرد نیز از خداوند متعال صبر می‌طلبم.

    شاگرد کوچک استادی بزرگ
    سالار عقیلی»

    https://musiceiranian.ir/?p=37399
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *