×
×

دانلود دموی این اثر از موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 36170
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۲
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «یک‌روز» شامل سه‌نوازی دوهنرمند ایرانی و یک هنرمند هندی توسط انتشارات «هرمس» راهی بازار موسیقی کشور شد. در این آلبوم سه قطعه با عنوان های «ظهر»، «عصر» و «غروب» دارد که پژمان حدادی سازهای کوبه ای، شهرام غلامی ساز عود و راجیب چاکرابورتی ساز سارود را نواخته اند.

    دانلود دموی این اثر از موسیقی ایرانیان
  • روی جلد آلبوم «یک روز»

    روی جلد آلبوم «یک روز»

    موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «یک‌روز» شامل سه‌نوازی دوهنرمند ایرانی و یک هنرمند هندی توسط انتشارات «هرمس» راهی بازار موسیقی کشور شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این آلبوم سه قطعه با عنوان های «ظهر»، «عصر» و «غروب» دارد که پژمان حدادی سازهای کوبه ای، شهرام غلامی ساز عود و راجیب چاکرابورتی ساز سارود را نواخته اند.

    شهرام غلامی در یادداشتی کوتاه درباره این اثر نگاشته است: «حدود دو سال پیش، زمانی که قرار شد به عنوان میهمان، نغمه هایی با گروه صاحب نام دستان بنوازم، با نوای کم نظیر سارود راجیب چاکرابورتی دیگر هنرمند همراه این گروه آشنا شدم. به پیشنهاد دوست بسیار عزیزم پژمان حدادی بر آن شدیم تا این سه نوازی را ضبط کنیم. فردای آخرین کنسرت گرد هم نشستیم و نواختیم و این مجموعه خاطره ای شد از آن یک روز.»

    جالب است بدانید، آشنایی و صحبت‌های پژوهشی پژمان حدادی، شهرام غلامی و راجیب چاکرابورتی از هند با یکدیگر در یک روز انجام گرفت و به همین دلیل نام این اثر «یک روز» نام گرفته است.

    شایان ذکر است که چاکرابورتی پیش از این هم در ایران حضور پیدا کرده و در کنار گروه موسیقی «دستان» و سالار عقیلی به روی صحنه رفته بود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «یک روز» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری در سراسر کشور مراجعه نمایند.

    + دانلود دموی قطعه «ظهر»

    + دانلود دموی قطعه «عصر»

    + دانلود دموی قطعه «غروب»

     

    https://musiceiranian.ir/?p=36170
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *