×
×

اثری از «شهرام غلامی»

  • کد نوشته: 176541
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۴ام اسفند ۱۳۹۶
  • ۰
  • آلبوم عود نوازی «دیرینه دلخواه» اثری از «شهرام غلامی»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوا خورشید» منتشر شد.

    اثری از «شهرام غلامی»
  • آلبوم عود نوازی «دیرینه دلخواه» اثری از «شهرام غلامی»، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوا خورشید» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «دیرینه دلخواه»، تازه ترین اثر با آهنگسازی و نوازندگی «شهرام غلامی» است که در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۸ قطعه به نام های «آسمان»، «سماع آسمان»، «مثنوی بیات اصفهان»، «چرخان»، «رویای باران»، «تاوان»، «رقصان» و «دیرینه دلخواه» به اجرا در آمده است.

    «شهرام غلامی» (زادهٔ ۱۳۵۳ در تهران)، آهنگساز و نوازنده عود است که از سال ۱۳۷۰ نزد «منصور نریمان»، فراگیری عود را آغاز کرد. او که آثاری مانند «کنج صبوری»، «شرح شوق»، «ناشکیبا»، «روژ» و … به عنوان نوازنده عود حضور داشته است، تا کنون کنسرت‌هایی را همراه گروه‌های «رومی»، «شیوا»، «داوود آزاد»، «اسماعیل تهرانی»، «مهرداد دلنوازی»، «ارکستر ملی» و «ارکستر تلویزیون» داشته است. او علاوه بر عود با نواختن سه تار نیز آشنایی کامل دارد. در چند سال اخیر آلبومهایی در قالب دونوازی و تکنوازی عود از غلامی منتشر شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم تکنوازی عود «دیرینه دلخواه» از «شهرام غلامی»، توسط نشر «آوا خورشید» راهی بازار موسیقی کشور شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=176541
       
    برچسب ها شهرام غلامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *