×
×

ارکستر فیلارمونیک تهران با رهبری آرش گوران به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 35669
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • ارکستر فیلارمونیک تهران پنجشنبه و جمعه این هفته، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه رفت. در ادامه عکسهای پرستو سلیمانی از کنسرت ارکستر فیلارمونیک تهران را می توانید از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    ارکستر فیلارمونیک تهران با رهبری آرش گوران به روی صحنه رفت
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: ارکستر فیلارمونیک تهران پنجشنبه و جمعه این هفته، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این ارکستر قطعه هایی از گیوم لکو، گیا کانچلی، کارل نیلسن را اجرا کرد که تا به حال توسط هیچ ارکستر ایرانی ای اجرا نشده بود. همچنین در کنار این قطعات کارهایی زیبا از ساموئل باربر و راول نیز به اجرا در آمد.

    ارکستر فیلارمونیک تهران به رهبری و سرپرستی آرش گوران، رهبر میهمان ارکستر ملی ایران و نخبه برگزیده موسیقی در جشنواره استعدادهای درخشان، از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است و همواره با توجه به اعضای حرفه ای و برنامه ها و قطعه های اجرایی منحصر به فردش مورد توجه مخاطبان و منتقدین بوده است. کنسرت مایستر این ارکستر پدرام فریوسفی، کنسرت مایستر سابق ارکستر ملی ایران بود که سابقه ای طولانی در همکاری با ارکسترهای بزرگ جهانی و رهبرهای بزرگ دارد. در این ارکستر نوازندگان جوان و زبده ای چون امین غفاری، مهوش عسگری، سروین حزین، آوا شادمانی، سپیده معزز، فرنوش رحیمی، فرشته توفیقی، نیلوفر محبی، عرفان شریف زاده، فرمهر بیگلو، الناز پگاه، سارا بیرمزادگان، فوژان غریب نژاد، آناهیتا خانزاده، پانیذ فریوسفی، کیمیا حسابی، نیلوفر سهی، امیرحسین منصوری،پیمان ابوالحسنی، ماکان خوی نژاد، سپهر میرسپاسی، علی آقاجانی، سالار غفاربجویی، ساناز حمیدی و پروانه انارکی هنرنمایی کردند.

    شایان ذکر است در این اجرای ارکستر فیلارمونیک تهران یکی از نوازندگان چیره دست پیانو، بهنام ابوالقاسم، به عنوان نوازنده میهمان این ارکستر را همراهی کرد.

    در ادامه عکسهای پرستو سلیمانی از کنسرت ارکستر فیلارمونیک تهران را می توانید از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=35669
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *