×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از این اجراها

  • کد نوشته: 35610
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۵ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «آواز» به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار شد. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از اجراهای گروه اواز را مشاهده نمایید.

    عکسهای موسیقی ایرانیان از این اجراها
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی «آواز» به سرپرستی و خوانندگی هادی سپهری در کشور ترکیه برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، تور کنسرتهای گروه موسیقی تلفیقی «آواز» از شهر استانبول و بخش آسیائی آغاز شد و اولین کنسرت در مرکز فرهنگی ناظم حکمت استانبول به روی صحنه رفت، کنسرت روز بعد در بخش اروپائی استانبول در سالن فاولا اجرا شد که سالن مزبور هر شب پذیرای گروهای مختلف موسقی با سبک های بسیار متفاوت هست. پس از اجرا در سالن فاولا و ضبط برنامه در دو کانال تلوزیونی جمع تی وی و ای م ج تی وی ادامه برنامه های گروه آواز در شهر آنکارا پی گیری شد.

    آخرین برنامه این گروه در شهر آنکارا بود که اعضای گروه آواز با اجرای زنده در رادیو آنکارا و کنسرت در سالن اسکی ینی در بخش قزل آی این شهر تور کنسرت های خود را به پایان رساندند تا بار دیگر در تیرماه این گروه در شهرهای آنکارا، استانبول و چند کانال دیگر تلوزیونی ترکیه برنامه های خود را با افزودن قطعات جدید پی بگیرد.

    هادی سپهری (تار، سه تار، باغلاما، آواز)، مهران قهرمان زاده (تمبک و دربوکه)، بهرنگ نیک آئین (دف، دایره و بندیر)، کمال بینیجی (باغلاما، عود، گیتار و آواز)، علی فواد آیدین (کلارینت و کاوال) و بتول دمیر (همخوان) اعضای گروه آواز را تشکیل می دهند و در اجراهای ترکیه به روی صحنه خواهند رفت.

    گروه موسیقی تلفیقی «آواز» در سال ۱۳۸۹ توسط هادی سپهری و به همراهی کمال بینیجی (موسیقدان، نوازنده عود، باقلاما و گیتار از کشور ترکیه) تشکیل شد که هم اکنون با سه نوازنده از ایران و سه نوازنده از ترکیه، موسیقی ایرانی، آذری و ترکی اجرا میکند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از اجراهای گروه اواز را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=35610
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *