×
×

آلبوم نشان روی تو از کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین منتشر شد

  • کد نوشته: 353985
  • حمیده موسوی
  • سه شنبه, ۲۰ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم نشانِ رویِ تو به آهنگسازی کاوه پیمان و آواز محمد ذاکر حسین، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر مهنّا راهی بازارِ موسیقی شد.

    آلبوم نشان روی تو از کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین منتشر شد
  • نشان روی تو منتشر شد

    آلبوم نشانِ رویِ تو به آهنگسازی کاوه پیمان و آواز محمد ذاکر حسین، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای هنر مهنّا راهی بازارِ موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نشان روی تو اثری ست حاصل همکاریِ کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین که در قالب ۵ قطعه بی کلام به عناوین «واگویه-قسمت بیداد این تصنیف ساخته محمدجواد ضرابیان است که به پس یک خاطره به تقدیم شده»، «چهار مضراب سراب»، «پایبند»، «به کجا چنین شتابان» و «نال» اجرا و تولید شده است.

    قطعات این آلبوم با هنرنمایی کاوه پیمان (آهنگساز، تار)، پیمان لردی فرد (تار)، مهدی زارع (بم تار)، رسول زمردی (نی)، خشایار طیار (کمانچه و کمانچه آلتو)، محمدرضا عطار، سهراب خوش پرور، وحید نوروزی و تراب صانع (سنتور)، کریم ابراهیمی (تمبک و کوزه)، علیرضا نصیری فرد (دف) از گروه همنوازان ایران -برای تمامی قطعات- و محمد ذاکر حسین (تار و بم تار)، رهام شناسا (سنتور) و سینا علم کمانچه از گروه خموش -برای قطعه نال- نواخته شده اند.

    اشعار انتخاب شده برای این مجموعه از سروده های خواجوی کرمانی، سعدی شیرازی و دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی ست و ضبط قطعات در استودیو باروک-عادل شریف و استودیو تم-مازیار مرتاضیه و میکس-مسترینگ و ضبط آواز در استودیو آبنوس-مجتبی محنا انجام شده است.

    این اثر به تهیه کنندگی آموزشگاه موسیقی ایران تولید شده است.

    شایان ذکر است که آلبوم نشان روی تو از کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین، از سوی شرکت آوای هنر مهنا منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه الکترونیک آن را از سایت های معتبر موسیقی آنلاین خریداری کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=353985
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *