×
×

تقدیم به روح تمامی جانباختگان و خانواده هایشان
تصنیف وداع از پژمان سهامی، با آواز محمد ذاکر حسین به زودی منتشر می شود

  • کد نوشته: 373649
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۱۷ام فروردین ۱۳۹۹
  • ۰
  • تصنیف «وداع» اثر گروه موسیقی نو، تقدیم می‌شود به تمام جانباختگان و خانواده هایشان در حوادث اخیر کشور.این اثر با مجوز وزارت ارشاد به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    تصنیف وداع از پژمان سهامی، با آواز محمد ذاکر حسین به زودی منتشر می شود
  • تصنیف وداع از گروه نو به زودی

    تصنیف «وداع» اثر گروه موسیقی نو، تقدیم می‌شود به تمام جانباختگان و خانواده هایشان در حوادث اخیر کشور. این اثر با مجوز وزارت ارشاد به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تصنیف «وداع» به آهنگسازی و تنظیم پژمان سهامی و آواز محمدذاکر حسین، اثری ست که بر روی شعر مولانا ساخته و پرداخته شده و نگاه آهنگساز در ملودی پردازی و تنظیم آن، ایجاد احساسی عاشقانه _عارفانه بوده است.

    سهامی ضمن آهنگسازی و تنظیم، نوازندگی سنتور این تصنیف را نیز بر عهده داشته است. همچنین خشایار طیار (قیچک باس) و کریم ابراهیمی (تنبک ) دیگر نوازندگانی هستند که در اجرای قطعه به هنرنمایی پرداخته و آواز محمد ذاکر حسین را همراهی کرده اند.

    در این اثر ترکیب سنتور، قیچک باس و تنبک با نگاهی نوآورانه به گوش می رسد و موسیقی و کلام به شکلی در هم تنیده شده و هدف یکسانی را دنبال می‌کنند که گویی تار و پود نهادشان از منشأیی یکسان ساخته شده است.

    از گروه موسیقی نو پیش تر، آلبوم پس پرده شب، قطعه «به تماشا سوگند» و قطعه «هیچ، گاه» به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که تصنیف «وداع» از گروه موسیقی نو به آهنگسازی و تنظیم پژمان سهامی و آواز محمدذاکر حسین، به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=373649
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *