×
×

گروه موسیقی «وزیری» به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 34941
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت به روی صحنه رفت. در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (پرستو سلیمانی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    گروه موسیقی «وزیری» به روی صحنه رفت
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: کنسرت گروه موسیقی وزیری به سرپرستی و آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این کنسرت در تاریخ‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ اجرا و اعضای گروه موسیقی «وزیری» با سالار عقیلی همنوا شد و تعدادی از قطعات کیوان ساکت برای علاقه‌مندان اجرا گردید. همچنین غلامعلی پورعطایی دوتار نواز بنام خراسانی به همراه ذوالفقار عسگریان با آواز محلی و ساز دوتار مهمان این سه شب موسیقایی بودند.

    شایان ذکر است که امین بیات، کیارش ساکت، حشمت ا.. عطایی، همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، شاهرخ قائم مقام، تینا جامه گرمی، مهرآبادی، مختاری، سوخکیان، رحیمی، سیاوش ظهیرالدینی و سهراب بره‌مندی، کریم قربانی، داود منادی، علیرضا خورشید فر، بهنام ابوالقاسم، محمدحسین پورمعین، مجید سینکی، فرشید حفظی فرد، علی خادم و مهدی غلامی در این کنسرت به عنوان نوازنده به همراه کیوان ساکت و سالار عقیلی هنرنمایی کردند.

    در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (پرستو سلیمانی) از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=34941
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *