×
×

تصاویر یک نمایشگاه در ۱۵ قطعه با نوازش های پیانوی آرپینه ایسرائیلیان/فجر۳۵

  • کد نوشته: 348159
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۲۵ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • دو اجرا در ۲۴ بهمن ماه و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی روی صحنه رفت که رسیتال پیانوی آرپینه ایسرائیلیان یکی از این دو اجرا بود.

    تصاویر یک نمایشگاه در ۱۵ قطعه با نوازش های پیانوی آرپینه ایسرائیلیان/فجر۳۵
  • رسیتال پیانو آرپینه ایسرائیلیان در فجر۳۵

    دو اجرا در ۲۴ بهمن ماه و در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی روی صحنه رفت که رسیتال پیانوی آرپینه ایسرائیلیان یکی از این دو اجرا بود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین هنرمندی که در جشنواره سی‌و‌پنجم در تالار رودکی به اجرای برنامه پرداخت، آرپینه ایسرائیلیان بود.

     

    کنسرت آرپینه ایسرائیلیان به تکنوازی پیانو اختصاص داشت و او طی اجرا به تک‌نوازی چهار قطعه پرداخت. واریاسیون با تم شومان اثر یوهان برامس، برند اتود پاگانینی اثر فرانتس لیست، اتود شماره ۸ اثر فردریک شوپن، تصاویر یک نمایشگاه در ۱۵ قطعه اثر مودست موسورگسکی آثاری بودند که توسط آرپینه ایسرائیلیان اجرا شدند.

     

    شایان ذکر است که آرپینه ایسرائلیان اهل جمهوری ارمنستان و شهر ایروان و زاده ۱۹۷۱  است. او در مدرسه موسیقی چایکوفسکی تحصیل کرده و در مقطع عالی در کنسرواتوار دولتی کومیتاس آموزش دیده و به عنوان دانشجوی ممتاز به اخذ فوق لیسانس نوازندگی پیانو نائل آمده است. ایسرائیلیان در حال حاضر در کنسرواتوار دولتی کومیتاس مشغول تدریس است و به عنوان مدرس مدعو نیز در دانشگاه تهران به آموزش پیانو می‌پردازد.

    https://musiceiranian.ir/?p=348159
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *