×
×

برنامه کامل این اجراها در سایت موسیقی ایرانیان

  • کد نوشته: 34777
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۷ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری در شهرهایی از اروپا به روی صحنه می‌رود. سومین آلبوم رستاک با نام «سرنای نوروز» اسفند ماه سال گذشته به بازار موسیقی کشور عرضه شد و این گروه در تور کنسرت های اروپا، قطعانی از آلبوم های منتشر شده از جمله «سرنای نوروز» را اجرا خواهد کرد.

    برنامه کامل این اجراها در سایت موسیقی ایرانیان
  • Rastak-Band (7)موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری در شهرهایی از اروپا به روی صحنه می‌رود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اجراهای گروه رستاک از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری (۱۸ مه ۲۰۱۳) به خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی با برگزاری کنسرت در شهر ورتردام هلند آغاز و طبق برنامه اعلام شده این اجرا‌ها در شهرهای پاریس (۲۹ اردیبهشت ماه)، استکهلم (۳ خرداد ماه)، کلن (۴ خرداد ماه)، هامبورگ (۵ خرداد ماه)، وین (۱۰ خرداد ماه)، برلین (۱۱ خرداد ماه)، فرانکفورت (۱۲ خرداد ماه) به روی صحنه می‌رود و شهر لندن (۱۸ خرداد ماه) نیز ایستگاه آخر اجرای تور کنسرت‌های گروه موسیقی رستاک خواهد بود تا اعضای این گروه در اجرایی تازه، ترانه‌های بومی و محلی را برای هموطنان اجرا کنند و ملودی‌ها و ترانه‌های سرزمینمان را که در خاطره‌هایمان با آن‌ها خو گرفته‌ایم را یکبار دیگر برای دوستداران موسیقی ایرانی زنده سازند.

    سومین آلبوم گروه رستاک با نام «سرنای نوروز» اسفند ماه سال گذشته به بازار موسیقی کشور عرضه شد و این گروه در تور کنسرت های اروپا، قطعانی از آلبوم های منتشر شده از جمله «سرنای نوروز» را اجرا خواهد کرد.

    شایان ذکر است که سال پیش نیز گروه موسیقی رستاک با استقبال مخاطبین در شهر لندن به روی صحنه رفته بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=34777
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *