×
×

آهنگ جدید گروه رستاک با نام لیلی جان را دانلود کنید

  • کد نوشته: 350912
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۴ام اسفند ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی شناخته شده رستاک، سومین قطعه از پروژه «در خانه بی مرز» را با عنوان «لیلی جان» تقدیم مخاطبان کرده اند.

    آهنگ جدید گروه رستاک با نام لیلی جان را دانلود کنید
  • لیلی جان از گروه رستاک

    قطعه «لیلی جان» از گروه موسیقی رستاک، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی شناخته شده رستاک، سومین قطعه از پروژه «در خانه بی مرز» را با عنوان «لیلی جان» تقدیم مخاطبان کرده اند.

    قطعه سوم نیز موسیقی یکی دیگر از کشورهای همسایه، مورد نظر رستاکی ها قرار بگیرد، از همین رو و با توجه به ماهیت بین المللی پروژه در خانه_بی مرز، در گام سوم نوبت به موسیقی کشور افغانستان رسیده است. گروه رستاک از دل دنیای پر رمز و راز موسیقی افغان ها، قطعه خاطره انگیز «لیلی جان» را انتخاب کرده است. آهنگی که نه تنها افغان ها، بلکه اکثر فارسی زبانان و فارسی دانان نیز حس نوستالژیکی نسبت به آن دارند و با شنیدن این قطعه ناخودآگاه به حال و هوای دهه های ۶۰ و ۷۰ شمسی می روند. البته حضور مهاجرین افغان در ایران باعث تعاملات فرهنگی بین این دو ملت کهن شده است. موسیقی نیز از این تعاملات بی بهره نبوده و یکی از خاطرات مشترک بین ملت افغانستان و ملت ایران همین قطعه «لیلی جان» است که خصوصا در سال هایی که این کشور درگیر نزاع داخلی بود در ایران بسیار خوانده و شنیده شد.

    سیامک سپهری مانند سایر آثار رستاک، سرپرستی گروه را در روند تولید این قطعه نیز بر عهده داشته و فرزاد مرادی (خواننده)، سیامک سپهری (تار)، فرزاد مرادی (بم تار)، اکبر اسماعیلی‌پور و تاردینا دوستی (کمانچه و کمانچه آلتو)، یاسمن نجم‌‌الدین (قانون)، حامد بلندهمت (سازهای بادی)، مجید پوستی (سازهای کوبه ای)، بهزاد مرادی (سازهای کوبه ای)، امید مصطفوی (سازهای کوبه ای)، پریسا اینانلو (سازهای کوبه‌ای) نیز مانند همیشه در این اثر هنرنمایی کرده اند. همچنین هنرمندان مهمان، کبیر معصومی(هارمونیه و آواز) و محمود بارانی (طبلا) -اهل کشور افغانستان-، دارا دارایی (گیتار بیس) و ترگل خلیقی (رباب) در نوازندگی قطعه افغانستانی گروه رستاک حضور و همکاری داشته اند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «لیلی جان» از پروژه شنیداری «در خانه بی مرز» گروه رستاک، منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=350912
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *