×
×

«Month of Sundays» با صداهای مرموز و غیرزمینی به نیاوران می‌آید

  • کد نوشته: 320185
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۲ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • نوزدهم آبان ماه گروه اتریشی «Month of Sundays» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    «Month of Sundays» با صداهای مرموز و غیرزمینی به نیاوران می‌آید
  • نوزدهم آبان ماه گروه اتریشی «Month of Sundays» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نشر هرمس در آخرین بازی گوش نوزده سالگی خود با همراهی انجمن فرهنگی اتریش، گروه «Month of Sundays» را به تهران دعوت کرده کرده است تا نوزدهم آبان، ساعت هشت شب در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه روند.

    در بنیان موسیقایی این گروه عناصری از Jazz و PostRock و بافتهای Downbeat بیشتر شنیده می‌شود اما در روزگاری که با مرگ ژانرها روبرو هستیم، بهتر است تا بدون اطلاق برچسبی خاص، موسیقی این گروه اتریشی را وارد طبقه‌بندی‌های رایج نکرده و تنها به این بسنده کنیم که آنها لذت موسیقی را در سادگی و هم‌افزایی می‌بینند.

    چهار عضو این گروه با اجتناب از وسوسه‌ی تکنواز بودن و با تمرکز بر ظرافت و جزئیات ساند اسکیپ‌های کاملا متوازن، به کمک چیدمان‌های صدایی دقیق، مرموز و تقریبا غیر زمینی از قطعاتی که با وسواس تنظیم شده مخاطب را در فضایی بازتاب دهنده غرق می‌کنند.

    Philipp Harnisch (سکسفون آلتو)، Johannes Wakolbinger (درامز)، Ivo Fina (گیتار) و AlexanderKranabetter (هورن) اعضای این گروه اتریشی هستند.

    بهای بلیت این اجرا از نود هزار تومان تا صد و پنجاه هزار تومان تعیین شده است که علاقمندان با مراجعه به سایت تیوال می‌‌توانند برای تهیه بلیت اقدام کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=320185
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *