×
×

بصورت زنده از صفحه اینستاگرام این مجموعه پخش می شود
گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش

  • کد نوشته: 377866
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • مصاحبه زنده نشر هرمس تحت عنوان «گفتگوی بی تشریفات» با نیک برتش موسیقی دان و پیانیست سوئیسی، نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ در صفحه رسمی این مجموعه برگزار می شود.

    گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش
  • گفتگوی بی تشریفات هرمس با نیک برتش

    مصاحبه زنده نشر هرمس تحت عنوان «گفتگوی بی تشریفات» با نیک برتش موسیقی دان و پیانیست سوئیسی، نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ در صفحه رسمی این مجموعه برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، نشر هرمس با مدیریت رامین صدیقی، از جمله مجموعه های تولید و نشر آثار موسیقایی است که از هفته نخست اردیبهشتِ جاری اقدام به گفتگوهایی بین المللی با موسیقیدانان نامدار ایران و جهان کرده است که این سلسله گفتگوها تحت عنوان «گفتگوی بی تشریفات» از طریق صفحه رسمی نشر هرمس بصورت لایو پخش می شود و این بار این مراوده فرهنگی-موسیقایی با موزیسین و پیانیست سرشناس سوئیسی، نیک برتش صورت می پذیرد.

    نیک برتش که بسیاری او را با گروه رونین یا موبیله می شناسند، در ساعت ۲۱ شامگاه سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه، در گفتگوی لایو نشر هرمس حضور داشته و به بررسی و تحلیل مبحث «تأثیر فراگیری جهانی کرونا بر صحنه موسیقی و دورنمای شرایط هنری و معیشتی موسیقی دانان در دوران پسا قرنطینه» و به عبارتی دیگر وضعیت جاری موسیقی در روزگار قرنطینه و پساقرنطینه خواهد پرداخت.

    طی شب های گذشته از دومین ماه بهاری و چند-دهمین روز از ایام قرنطینه، این مرکز موسیقی با بیورن مه یر و فرخزاد لایق، در پنجم و ششم این ماه گفتگوی زنده داشته است.

    شایان ذکر است که گفتگوی بی تشریفات نشر هرمس با نیک برتش، ساعت ۲۱ فردا شب ۹ اردیبهشت سال جاری، از صفحه رسمی اش در اینستاگرام بصورت زنده پخش خواهد شد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=377866
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *