×
×

در بخش آهنگسازی؛

  • کد نوشته: 30837
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۳ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • بردیا کیارس آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن به عنوان داور بخش آهنگسازی پنجمین جشنواره بین المللی رنسانس ارمنستان انتخاب شده است.

    در بخش آهنگسازی؛
  • IMAGE634871223754510412-272x125موسیقی ایرانیان: بردیا کیارس آهنگساز و نوازنده برجسته ویلن به عنوان داور بخش آهنگسازی پنجمین جشنواره بین المللی رنسانس ارمنستان انتخاب شده است.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، پنجمین فستیوال رقابتی بین المللی «رنسانس» موسیقی دانان و نوازندگان در جمهوری ارمنستان ۱۰ تا ۱۹ آوریل مصادف با ۲۲ تا ۳۱ فروردین ماه سال آینده در شهر گیومری این کشور برگزار می‌شود که طی آن بردیا کیارس از ایران به دعوت کمیته برگزاری فستیوال، داوری بخش آهنگسازی را عهده دار خواهد بود.

    فستیوال رنسانس امسال با هدف ترویج موسیقی کلاسیک، برقراری پیوند میان آهنگسازان و نوازندگان کشورهای گوناگون در عین حال اعطای فرصتی به آن‌ها برای ارائه مطلوب مهارت‌هایشان برگزار می‌شود.

    در فستیوال امسال بخش رقابتی موسیقی دانان و نوازندگان دوره پنجم، رقابتی آهنگسازان دوره دوم و رقابت بین المللی کر دوره اول را طی می‌کند. همچنین هفتمین همایش علمی بین المللی با عنوان گفتگوی فرهنگ‌ها و کنسرت‌ها و مس‌تر کلاس‌هایی با شرکت موسیقی دانان برجسته ارمنی و خارجی در این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

    بردیا کیارس تا کنون آثار بسیاری را آهنگسازی کرده و به تازگی آلبومی با عنوان «بودن و نبودن» از او منتشر شده است. وی حدود دو سال رهبر ارکس‌تر موسیقی ملی ایران بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=30837
       
    برچسب ها بردیا کیارس

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *