×
×

رضا یزدانی از مخاطبانش خواست که فقط نسخه ارژینال «خاطرات مبهم» را تهیه کنند؛

  • کد نوشته: 30305
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۵ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۰
  • بعد از دو سال کار مداوم آلبوم «خاطرات مبهم» منتشر شد . بی‌ شک اگر تلاش‌های شبانه روزی کارن همایونفر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده،علی‌ اوجی،میلاد عدل، ترانه سرایان،گروه نوازندگان،ارکستر بزرگ،عوامل ضبط، طرح و پشت صحنه‌ کلیپها، اسپانسرها و عوامل پخش نبود،اثر پیش رو در اختیار شما یاران همیشگی‌ من قرار نمیگرفت. به گزارش […]

  • بعد از دو سال کار مداوم آلبوم «خاطرات مبهم» منتشر شد . بی‌ شک اگر تلاش‌های شبانه روزی کارن همایونفر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده،علی‌ اوجی،میلاد عدل، ترانه سرایان،گروه نوازندگان،ارکستر بزرگ،عوامل ضبط، طرح و پشت صحنه‌ کلیپها، اسپانسرها و عوامل پخش نبود،اثر پیش رو در اختیار شما یاران همیشگی‌ من قرار نمیگرفت.

    به گزارش شبکه ایران «خاطرات مبهم» تازه ترین آلبوم رضا یزدانی در حالی منتشر شد که این خواننده راک وطنی که به لحاظ سبک کاری مورد قبول مسعود کیمیایی هم هست، در یادداشتی که آن را در صفحه شخصی اش منتشر کرده از مخاطبانش خواسته است که نسخه ارژینال این کار را تهیه کنند. در یادداشت یزدانی آمده است:

    بعد از دو سال کار مداوم آلبوم «خاطرات مبهم» منتشر شد . بی‌ شک اگر تلاش‌های شبانه روزی کارن همایونفر به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده،علی‌ اوجی،میلاد عدل، ترانه سرایان،گروه نوازندگان،ارکستر بزرگ،عوامل ضبط، طرح و پشت صحنه‌ کلیپها، اسپانسرها و عوامل پخش نبود،اثر پیش رو در اختیار شما یاران همیشگی‌ من قرار نمیگرفت.

    «خاطرات مبهم» با زحمات فراوان و صرف هزینه‌های بسیار، مهیا شده و به عنوان یک اثر ماندگار از نظر گروه تولید کننده،در اختیار شما قرار گرفته، خواهش ما از شما عزیزان این است که نسخهٔ اورجینال آن را تهیه کرده و در ادامهٔ این راه سخت،ما را یاری رسانید.

    https://musiceiranian.ir/?p=30305
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *