×
×

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم

  • کد نوشته: 29611
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۴ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • شاه آبادی: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.

    معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم
  • 19876_634962477094893750_lحمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین پس از بیان برخی شایعات درباره صدور مجوز برای خواننده ای که مدتی است به ایران بازگشته، اظهار کرد: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

    وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.

    شاه آبادی تصریح کرد: خواننده هایی که در فضای کشور و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با آنچه مورد نظر جامعه است آشنا هستند و براساس آن نیز آثار خود را خلق کرده و برای اخذ مجوز نیز مشکلی ندارند.

    معاون هنری وزیر ارشاد با انتقاد از برخی سایت ها گفت: خواننده ای که به ایران بازگشته از وزارت ارشاد مجوزی ندارد و آنچه گفته و شنیده شده شایعه است. برای خود من هم توجه برخی از سایت ها به این موضوع جای تعجب دارد.

    وی اظهار کرد: شایعات برخی سایت ها برای رسیدن به اهداف دیگری است، وگرنه وزارت ارشاد از مدت ها پیش با چنین درخواستی روبه رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.

    چندی پیش یکی از خبرگزاری ها گفت و گویی را با خواننده ای منتشر کرده که پس از سال ها دوری از ایران به کشور بازگشته است. در این گفت و گو بیان شده که دفتر موسیقی برای برخی از آثار وی مجوز صادر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=29611
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *