×
×

سالارعقیلی همواره برای مردم ایران عاشقانه خوانده، می‌خواند و خواهد خواند

  • کد نوشته: 28825
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۰ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • حریر شریعت‌زاده، نوازنده و همسر سالار عقیلی خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در پی مسائلی که در هفته‌های اخیر با انتشار نماهنگ «ققنوس» برای این خواننده پیش آمد، با ارسال یادداشتی به «موسیقی ایرانیان» در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

    سالارعقیلی همواره برای مردم ایران عاشقانه خوانده، می‌خواند و خواهد خواند
  • 80194183-2680715موسیقی ایرانیان – ابراهیم مولائی: حریر شریعت‌زاده، نوازنده و همسر سالار عقیلی خواننده مطرح موسیقی ایرانی، در پی مسائلی که در هفته‌های اخیر با انتشار نماهنگ «ققنوس» برای این خواننده پیش آمد، با ارسال یادداشتی به «موسیقی ایرانیان» در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

    این یادداشت بدون هر گونه دخل و تصرفی در پی می‌آید.

    حریر شریعت‌زاده:
    «من حریر شریعت‌زاده بعنوان همسر سالارعقیلی اعلام می‌دارم همسرم سالارعقیلی یک خواننده مردمی وعاشق وطن و مردم بزرگوار ایران است و دوستدار واقعی این مردم پاک و نجیب، وقتی هم می‌خواند «همه جان و تنم، وطنم وطنم وطنم…» واقعا به این اعتقاد دارد، مردم ایران بسیار مردم شریف و دوست داشتنی هستند و همواره مهربانی‌هایشان در اذهان هنرمندان به یاد خواهد ماند.

    عزیزان هنردوست و مهربان، من همینجا اعلام میکنم که خوانندگان در ایران از جمله سالارعقیلی قطعات متعددی اجرا و ضبط می‌نمایند ولی تصاویری که روی صدای خوانندگان گذاشته می‌شود بدون هماهنگی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

    سالارعقیلی با توجه به علاقه وافری که به مردم ایران و عشق به وطن دارند هیچگاه دوست نداشته و نخواهند داشت هنرشان آمیخته به سیاست و مسائل حاشیه‌ای شود و هیچگاه دوست ندارند به هیچ عنوان از صدایش استفاده ابزاری شود؛ سالارعقیلی هنر را برای هنر و برای مردم ایران دوست دارند و بس.

    سالارعقیلی همواره برای مردم ایران عاشقانه خوانده، می‌خواند و خواهد خواند. زمان و تاریخ تمام ابهامات را رفع خواهد کرد و من حریرشریعت‌زاده نه بعنوان همسر سالارعقیلی، بلکه بعنوان عضو کوچکی از دنیای بزرگ هنر، از مردم مهربان، صبور و هنر دوست؛ استدعا دارم، قضاوت ناآگاهانه نه درمقابل سالارعقیلی بلکه درمقابل هیچ هنرمندی انجام ندهند.

    جامعه موسیقی ایران همواره دستخوش ناملایمات زیادی شده است وهمه ما هنردوستان باید با قضاوت آگاهانه در مقابل هنر و هنرمندانمان پرچم موسیقایی امان را برافراشته نگاه داریم.

    با آرزوی سربلندی برای مردم بزرگوار و مهربان ایران زمین.
    باسپاس فراوان/ حریر شریعت زاده»

    https://musiceiranian.ir/?p=28825
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *