×
×

«چشم بی خواب» به خوانندگی حسام‌الدین سراج منتشر شد

  • کد نوشته: 283986
  • نرگس ذکایی
  • چهارشنبه, ۲ام مرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم موسیقی «چشم بی خواب» منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

    «چشم بی خواب» به خوانندگی حسام‌الدین سراج منتشر شد
  • آلبوم موسیقی «چشم بی خواب» با همراهی گروه موسیقی سور، آهنگسازی مجید مولانیا و آوازخوانی حسام الدین سراج منتشر و روانه بازار موسیقی سراسر کشور شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «چشم بی‌خواب» با خوانندگی حسام‌الدین سراج آهنگسازی مجید مولانیا و همراهی گروه موسیقی سور منتشر شد. پیش از این آلبوم «بی‌نشان» با صدای حسام‌الدین سراج منتشر شده بود.

    این مجموعه حاضر شامل نه آهنگ در سبک موسیقی کلاسیک ایرانی است. در قطعات از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل مولانا، حافظ، هوشنگ ابتهاج، شفیعی کدکنی و حسین منزوی بهره گرفته شده است.

    حسام‌الدین سراج درباره این اثر می‌گوید: «در مجموعه چشم بی‌خواب سعی بر آن بوده تا در عین وفاداری به سابقه هنری و فرهنگی سرزمین محبوبمان ایران، جذابیت لازم برای مخاطب نیز لحاظ شود. انتخاب اشعار عارفانه و عاشقانه از شعرای نامدار مبنای قطعات باکلام این مجموعه بوده است».

    از نوازندگان این اثر که اعضای گروه موسیقی سور را تشکیل می‌دهند می‌توان به جمشید صفرزاده، حمید قنبری، علیرضا دریایی، صابر سوری، امین دادوری، فرنام اسکندری و مجید مولانیا اشاره کرد.

    قابل ذکر است که این آلبوم را نشر موسیقی نوفه منتشر کرده است و علاقمندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=283986
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *