×
×

برگزاری هزار صدای شهرستان‌ها با یاد بابک بیات در گرگان

  • کد نوشته: 277341
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۶ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • اولین برنامه «هزار صدای شهرستان‌ها» که در شهر گرگان برگزار شد، به زنده‌یاد بابک بیات و عطا یعقوبیان (پیشکسوت موسیقی پاپ گرگان) تقدیم شد.

    برگزاری هزار صدای شهرستان‌ها با یاد بابک بیات در گرگان
  • اولین برنامه «هزار صدای شهرستان‌ها» که در شهر گرگان برگزار شد، به زنده‌یاد بابک بیات و عطا یعقوبیان (پیشکسوت موسیقی پاپ گرگان) تقدیم شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه که محمدعلی بهمنی، خشایار اعتمادی، بهروز صفاریان و فرشاد حسامی داوری آن را به عهده داشتند، بهمن سعادت، میلاد تازیک، حمید مقدم، مظاهر کریمی، امین مقسمی، فرهاد محمدی، فرجاد روشن و مسعود نایبی در بخش مسابقه یک اثر از خودشان و اثری از خوانندگان شناخته‌شده را اجرا کردند.

    در ادامه آثارشان توسط کارشناسان نقد شد. در همین راستا مسعود نایبی رتبه اول، مظاهر کریمی رتبه دوم و فرجاد روشن (از ماهوربند) رتبه سوم را کسب کردند.

    در این مراسم همچنین بخش یادبود بابک بیات برگزار شد و در آن بخش‌هایی از مستند مصطفی شیری درباره این هنرمند موسیقی پخش شد. پس از آن از عطا یعقوبیان، خواننده اولین گروه موسیقی پاپ گرگان در سال ۱۳۴۹ و مدرس آواز و گیتار که سال‌ها بسیاری از هنرمندان منطقه را آموزش داده است هم تجلیل شد.

    در ادامه یک گروه موسیقی فیوژن به خوانندگی و طراحی مانی مسعودی، ترانه و آهنگی از احمد اخوان را اجرا و به این هنرمند پیشکسوت تقدیم کردند.

    بنابر اعلام آرش نصیری ـ مدیر این برنامه ـ هزار صدای مازندارن در بخش موسیقی اصیل ایرانی، سه شنبه اول مرداد در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

    در این برنامه موسیقی ردیف دستگاهی ایران در کنار موسیقی اصیل بومی مازندارن مورد ارزیابی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

    در این برنامه که با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل در سالن شهرداری این شهر برگزار می‌شود، هنرمندان سراسر استان می‌توانند شرکت کنند.

    بنابر گفته مدیر برنامه هزارصدا، برنامه ریزی برای برگزاری آن در شهرستان‌های دیگر هم در حال انجام است و برنامه اصفهان، گیلان و خراسان به زودی اعلام خواهد شد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=277341
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *