×
×

در برنامه لایو اینستاگرام این مجموعه
علی رهبری به سوالات هزار صدا پاسخ می دهد

  • کد نوشته: 378266
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۱ام اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰
  • علی رهبری، رهبر ارکستر و آهنگساز سرشناس کشورمان میهمان نشستی تازه از برنامه زنده هزار صدا در صفحه اینستاگرام خواهد شد.

    علی رهبری به سوالات هزار صدا پاسخ می دهد
  • گفتگوی لایو هزار صدا با علی رهبری

    علی رهبری، رهبر ارکستر و آهنگساز سرشناس کشورمان، میهمان نشستی تازه از برنامه زنده هزار صدا در صفحه اینستاگرام خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، برنامه زنده و اینستاگرامی هزار صدا با مدیریت و اجرای آرش نصیری، مایسترو علی رهبری را به عنوان میهمان فردا شب، جمعه دوازدهم اردیبهشت۱۳۹۹ دعوت کرده و با این موزیسین برجسته به گفتگو خواهد نشست.

    این نشست و مراوده مجازی با گلچینی از سؤالات آرش نصیری و کاربران و دنبال کنندگان این مجموعه پیش خواهد رفت و استاد رهبری پاسخ های ارزنده خود را با مخاطبان به اشتراک خواهد گذاشت.

    مجموعه هزار صدا در معرفی علی رهبری نوشته است: «علی رهبری رهبر ارکستر و آهنگساز، خالق آثاری چون خون ایرانی، و نوحه خوان، فارغ التحصیل هنرستان عالی موسیقی ملی در رشته موسیقی سنتی و غربی، فارغ التحصل اکادمی موسیقی و هنرهای زیبای شهر وین با دریافت نشان مخصوص آکادمی، دستیار رشته آهنگسازی در آکادمی وین در سن ۲۴ سالگی، رییس هنرستان عالی موسیقی ملی و کنسرواتوار تهران بعد از حسین دهلوی و مصطفی پورتراب در ۲۵ سالگی، تنها ایرانی برنده مدال طلای مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه و نقره در سوییس در سن ۲۹ و ۳۰ سالگی، تنها ایرانی دعوت شده به ارکستر فیلهارمونیک برلین در سن ۳۰ سالگی و دستیار اقای هربرت فون کارایان در ارکستر فیلهارمونیک برلین، دعوت شده از طرف بیش از ۱۲۰ ارکستر دنیا بخصوص وین برلین زالسبورگ پاریس لندن امستردام توکیو تورونتو مکزیکو وغیره

    تنها ایرانی رهبر میهمان دائمیِ ارکسترهای فیلهارمونیک بلگراد فیلهارمونیک بروکسل و فیلهارمونیک چک، تنها ایرانی رهبر ثابت و مدیر هنری ارکستر فیلهارمونیک بروکسل، فیلهارمونیک زاگرب، فیلهارمونیک مالاگا و ویرتووزی دی پراگا در پراگ، تنها ایرانی دارای بیش از ۲۵۰ البوم موسیقی کلاسیک در بازار جهانی و ۶ اهنگساز ایرانی، تنها ایرانی دارای بالاترین نشان هنری از کشورهای… اسپانیا….چک و اسلواک….و بلژیک.

    در لیست بزرگان موسیقی کلاسیک در آمازون نام رهبری در بین بزرگترین رهبران ارکستر دنیاست.

    ایشان هم اکنون مشغول به اتمام رساندن کل۱۵۴ ترانه روی غزلیات شکسپیر است. این کار از ۲۵ سال پیش باهمکاری احمد پژمان، شاهین فرهت، امیر تفرشی پور، امیر بکان، امیر معینی، احسان توکل پاولا رهبری و چند اهنگساز اروپایی دیگر عنوان تنظیم کننده انجام شده و بزودی با ده ها خواننده بین المللی در ۸ تا ۱۰ آلبوم برای اولین بار در تاریج موسیقی به بازار بین المللی عرضه خواهد شد. این کار برای چهره ایران در جهان حتما رل بسیار مهمی را بازی خواهد کرد.»

    شایان ذکر است که مایسترو علی رهبری در ساعت ۲۲ جمعه شب، ۱۲ اردیبهشت مهمان برنامه لایو هزارصدا بودده و به سوالات آرش نصیری و منتخب سوالات کاربران پاسخ خواهند داد.

    منبع: سایت خبری و تحلیلی موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir
    https://musiceiranian.ir/?p=378266
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *