×
×

خاطرات مبهم به زودی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 27478
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام دی ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • تازه‌ترین اثر رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و بازیگر سینما با عنوان «خاطرات مبهم» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    خاطرات مبهم به زودی منتشر می‌شود
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: تازه‌ترین اثر رضا یزدانی خواننده، نوازنده، آهنگساز و بازیگر سینما با عنوان «خاطرات مبهم» به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، موسیقی آلبوم «خاطرات مبهم» که ده قطعه دارد را کارن همایونفر ساخته و تنظیم کرده و یزدانی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی به نوازندگی هم پرداخته است. همچنین ترانه‌های این اثر توسط احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علی کمارجی سروده شده است.

    از نکات جالب توجه درباره این اثر می توان به لوح تصویری همراه این آلبوم اشاره کرد که قرار بر این است چهار ویدئو کلیپ از قطعات به صورت دی وی دی در کنار آلبوم به مخاطبین ارائه شود.

    گفتنیست، آخرین آلبوم مستقل رضا یزدانی با نام «ساعت فراموشی» آبان ماه سال گذشته بود که راهی بازار شد و «خاطرات مبهم» بعد از آلبوم‌های «شهر دل»، «پرنده بی‌پرنده»، «هیس»، «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی»، ششمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

    در ادامه می توانید تیزر تصویری آلبوم «خاطرات مبهم» را از طریق سایت موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل دریاقت نمایید.

    مشاهده آنلاین:

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2012/12/Reza-Yazdani-Khaterate-MobhamTrailer.flv” ]

    https://musiceiranian.ir/?p=27478
       
    برچسب ها رضا یزدانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *