×
×

آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب» منتشر شد

  • کد نوشته: 264601
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب» به آهنگسازی پژمان سهامی و خوانندگی محمد ذاکرحسین، از سوی شرکت سپهرگستر نوای نو منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت بیپ تونز خریداری کرد.

    آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب» منتشر شد
  • آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب»

    آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب»

    آلبوم موسیقی تصویری «پس پرده شب» به آهنگسازی پژمان سهامی و خوانندگی محمد ذاکرحسین، از سوی شرکت سپهرگستر نوای نو منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت بیپ تونز خریداری کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم تصویری «پس پرده شب»، اثر پژمان سهامی و آواز محمدحسین ذاکر، در فضایی از موسیقی ردیف-دستگاهی و در دو بخش دشتی و بیات زند ارائه شده است. قطعات در بخش اول با عناوین «مقدمه-بی کلام»، «تکنوازی نی»، «تصنیف حال دنیا»، «ساز و آواز»، «تصنیف پس پرده شب»، «ساز و آواز» و «تصنیف دال» و قطعات بخش دوم با «مقدمه- بی کلام»، «بداهه نوازی سنتور و نی»، «تصنیف بیات زند» و «چهار مضراب سربلند» چیدمان یافته اند.

    در این اثر محمدصادق ولیئی (تار)، میلاد اسماعیلی (تار)، مسعود تورّع (بم تار)، محسن محبی (بم تار)، مهدیا علیزاده (دیوان)، محمدمحمد صارمیان (کمانچه)، کریم ابراهیمی (تنبک) و رسول زمردی (نی) به هنرنمایی پرداخته اند.

    پژمان سهامی، کارشناس ارشد موسیقی ایرانی از دانشگاه هنر تهران و سرپرست گروه موسیقی نو، تا کنون اجراهای متعددی در داخل و خارج از کشور با گروه موسیقی نو به روی صحنه برده و به زودی شاهد کنسرت های مجدد این گروه در داخل کشور خواهیم بود.

    شایان ذکر است که آلبوم تصویری «پس پرده شب» با آهنگسازی و تنظیم پژمان سهامی و آواز محمدحسین ذاکر، راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه اصلی و فیزیکی آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به آدرس www.beeptunes.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=264601
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *