×
×

آلبوم شیداتر از عارف با آواز امیرمحمد تفتی منتشر شد

  • کد نوشته: 238422
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۳ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • شیداتر از عارف بازخوانی‌های تعدادی از آثار ماندگار موسیقی ایرانی از جمله آثاری است که توسط عارف قزوینی و علی اکبر شیدا دو هنرمند بزرگ اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی ساخته شده‌اند و حالا اسماعیل واثقی تنظیم و ارکستراسیون این مجموعه را بر عهده داشته و امیرمحمد تفتی به آواز آنها پرداخته است.

    آلبوم شیداتر از عارف با آواز امیرمحمد تفتی منتشر شد
  • آلبوم شیداتر از عارف با تنظیم اسماعیل واثقی و آواز امیرمحمد تفتی، توسط این خواننده راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شیداتر از عارف بازخوانی‌های تعدادی از آثار ماندگار موسیقی ایرانی از جمله آثاری است که توسط عارف قزوینی و علی اکبر شیدا دو هنرمند بزرگ اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی ساخته شده‌اند و حالا اسماعیل واثقی تنظیم و ارکستراسیون این مجموعه را بر عهده داشته و امیرمحمد تفتی به آواز آنها پرداخته است.

    این آلبوم در قالب ۸ قطعه به عناوین «شیوه نوشین لبان»، «کیه کیه در می زنه»، «امشب شب مهتابه»، «قرار و اختیار دل»، «تمنای دل»، «بت چین»، «زلف شکن شکن» و «ماتم سرو» به اجرا در آمده است. کارهای عارف و شیدا معمولا با آنسامبل ایرانی شنیده شده‌اند؛ اما اینبار با ارکستر بزرگ آنها را می‌شنویم و گویی این شکوه و بزرگی در سازبندی لازمه آنها بوده است.

    شایان ذکر است که آلبوم کلاسیک شیداتر از عارف از اسماعیل واثقی و امیرمحمدتفتی منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال این اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=238422
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *