×
×

آلبوم زمان از محمدرضا درویشی منتشر شد

  • کد نوشته: 238408
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۳ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • محمدرضا درویشی، آهنگساز، پژوهشگر و موسیقی دان مطرح موسیقی کشورمان، تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان زمان به انتشار رسانده است که این آلبوم در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۹ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم زمان از محمدرضا درویشی منتشر شد
  • آلبوم زمان اثری از محمدرضا درویشی، توسط شرکت نشر نوفه راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمدرضا درویشی، آهنگساز، پژوهشگر و موسیقی دان مطرح موسیقی کشورمان، تازه ترین اثر خود را در قالب آلبومی تحت عنوان زمان به انتشار رسانده است که این آلبوم در فضایی از موسیقی کلاسیک و در قالب ۹ قطعه به عناوین «تناسخ- قسمت اول»، «تناسخ- قسمت دوم»، «آواز سحر»، «به یاد اقبال»، و «پردازش ۱و۲و۳و۴و۵» به اجرا در آمده است.

    این پژوهشگر موسیقی نواحی که در این عرصه حضوری چشمگیر داشته و آثاری به یاد ماندنی ارائه کرده، تا به امروز کمتر مورد توجه هنرشناسان قرار گرفته است. درویشی برای فیلم‌های پرشماری آهنگسازی کرده و کارهای مستقل او نیز نشان از تفکر والا، عمیق و پیچیده‌اش در آهنگسازی دارد. در مجموعه پیش رو با نام زمان، قطعاتی برای پیانوی تنها، پیانو و کلارینت و کوارتت زهی خواهید شنید.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی زمان اثر محمدرضا درویشی، از سوی نشر نوفه منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=238408
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *