×
×

«اشکان کمانگری» با گروه سایه‌ی ارغوان روی صحنه می‌رود

  • کد نوشته: 224899
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۶ام بهمن ۱۳۹۷
  • ۰
  • «اشکان کمانگری» ۲۵ بهمن‌ماه همراه با گروه «سایه‌ی ارغوان» به سرپرستی «محمدامین اکبرپور» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    «اشکان کمانگری» با گروه سایه‌ی ارغوان روی صحنه می‌رود
  • اشکان کمانگری

    اشکان کمانگری

    «اشکان کمانگری» ۲۵ بهمن‌ماه همراه با گروه «سایه‌ی ارغوان» به سرپرستی «محمدامین اکبرپور» به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، او در بخشِ دوم این کنسرت قطعاتی چون «بشارت» با آهنگسازی «محمدرضا لطفی» را بر اساس شعری از سایه، «عاشقان سرمست» از همین آهنگساز را بر اساس شعری از مجتبی کاشانی، «ایرانی» از «پرویز مشکاتیان»، دوضربی عراقی از لطفی بر اساس شعری از فرخی یزدی، «ای ایران» با شعری از «جواد آذر» را به همراه قطعاتی دیگر اجرا می‌کند.

    حمیدرضا برزویی (سنتور)، محمدیوسفی  (نی)، آرش عزیزی (تار)، فریما موفقی، فیروزه رئیس دانا (کمانچه)، اکبر داداش زاده (رباب)، مسعود پاد (عود)، سهیل اله دادیان (تمبک)، میلاد شکری (دف، دایره) و محمدامین اکبرپور (تار، سرپرست) او را در این بخش همراهی خواهند کرد.

    اما در بخش نخست این کنسرت «علیرضا حاجی طالب» به عنوان خواننده حضور دارد و قطعاتی چون «تار و آواز» از ساخته‌های استاد بر اساس شعری از سایه، «دلم تنگ است» بر اساس شعرِ اخوان، «دلتنگ شد گل» اثرِ «محمدامین اکبرپور» بر اساس شعری از سایه و «دلم گرفته»‌ و «شب آمد و دلتنگم» از همین آهنگساز و شاعر اجرا خواهد شد.

    در این بخش یاشار مهاجری (سنتور)،‌ یوسف رنجبر (نی)، محسن فروغی (تار)، آیلی مرغوب، دلارا ابراهیمی (کمانچه)، ایوب امین زاده (عود)، مهدی کریمی (رباب)، مجید علیزاده (تمبک)، پویان گرامی (دف، دایره) و محمدامین اکبرپور (تار، سرپرست، آهنگساز) می‌نوازند.

    https://musiceiranian.ir/?p=224899
       
    برچسب ها اشکان کمانگری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *