×
×

آهنگ جدید سالار عقیلی با عنوان «سرو زیر آب» را دانلود کنید

  • کد نوشته: 217045
  • حمیده موسوی
  • جمعه, ۷ام دی ۱۳۹۷
  • ۰
  • سالار عقیلی، خواننده نام آشنای موسیقی کشورمان، در همکاری با فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، خوانندگی تیتراژ این فیلم را بر عهده داشته که تحت همین عنوان به انتشار رسیده است.

    آهنگ جدید سالار عقیلی با عنوان «سرو زیر آب» را دانلود کنید
  • تیتراژ فیلم «سرو زیر آب» به آهنگسازی فرید سعادتمند و صدای سالار عقیلی، با مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سالار عقیلی، خواننده نام آشنای موسیقی کشورمان، در همکاری با فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، خوانندگی تیتراژ این فیلم را بر عهده داشته که تحت همین عنوان به انتشار رسیده است.

    این قطعه بر ترانه ای از عباس محمدی به اجرا در آمده که آهنگسازی و تنظیم آن را فرید سعادتمند بر عهده داشته و میلاد بیضا، در تنظیم آن همکاری کرده است. امید اصغری (میکس و مسترینگ)، نوید ذبیحی (عکاس) و عباس خدایی (طراح)، دیگر عوامل تولید اثر هستند.

    تک آهنگ های زیادی تا به حال با صدای سالار عقیلی به انتشار رسیده که از میان آنها می توان به «چه بگویم»، «بخوان جانان»، «مادر» و …اشاره کرد.

    شایان ذکر است که تیتراژ فیلم «سرو زیر آب» به آهنگسازی فرید سعادتمند و صدای سالار عقیلی، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

    https://musiceiranian.ir/?p=217045
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *