×
×

کنسرت رحیم شهریاری در اردبیل

  • کد نوشته: 21616
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام مرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • گروه «آراز» به سرپرستی رحیم شهریاری در استان اردبیل به روی صحنه می‌رود.

  • گروه ˝آراز˝ به سرپرستی رحیم شهریاری ۲ و ۳ شهریور ساعت ۲۱ در استان اردبیل به صحنه می‌رود.

    رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: گروه آراز بعد از شش سال ۲ و ۳ شهریور ساعت ۲۱ در استان اردبیل، در سالن فرهنگی فدک به صحنه می رود.

    این خواننده درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود،گفت: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم جدید گروه آزار که هنوز وارد بازار موسیقی نشده است اجرا خواهد شد و ۱۲ قطعه توسط اعضای گروه اجرا می شود و نام بعضی از قطعات تو را زیاد دوست دارم، شارکلار، نغمه ها، گل بهاری، گل مریم، نیومدی، وای وای، دختر سیاه و … است. همچنین آهنگسازی قطعات به عهده بهنام صرافی و غلامرضا صادقی است و بعضی از قطعات آهنگسازان ترکیه و آذربایجان انتخاب شده است.

    سرپرست گروه آراز در ادامه درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت محمد حسین افشاری (نقاره)، حمزه شهریاری (کلارینت)، محمد زبری (ویدرام)، حبیب طاهریان (نقاره)، محمد سبک دستی (گارمان)، پیمان حمیدی (پیانو)، امیل عباسی مهر(گیتارباس)، بهمن میرزازاده (گیتار)، رها حکمی (همخوان)، شیما اصلانی (همخوان)، معصومی شجاعی (همخوان) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند، همچنین من به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنم.

    https://musiceiranian.ir/?p=21616
       
    برچسب ها رحیم شهریاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *