×
×

ایسنا نوشت:

  • کد نوشته: 20981
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۷ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • مدیرعامل خانه موسیقی در پی تعطیلی ساختمان شماره ۲ این خانه که ۲۷ تیر ماه از سوی منطقه یازده شهرداری صورت گرفته بود، ۲۴ ساعت مهلت گرفت. حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی که این روزها برای تور کنسرت شهرستانی گروه «شهنازی» در تبریز به سر می‌برد با اعلام این مطلب، گفت: «مسئولان منطقه یازده شهرداری تهران، ۲۴ […]

  • مدیرعامل خانه موسیقی در پی تعطیلی ساختمان شماره ۲ این خانه که ۲۷ تیر ماه از سوی منطقه یازده شهرداری صورت گرفته بود، ۲۴ ساعت مهلت گرفت.
    حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی که این روزها برای تور کنسرت شهرستانی گروه «شهنازی» در تبریز به سر می‌برد با اعلام این مطلب، گفت: «مسئولان منطقه یازده شهرداری تهران، ۲۴ ساعت به خانه موسیقی مهلت داده تا تسویه حساب خود را انجام دهیم. اکنون بنده به سمت تهران حرکت کردم تا طی ۲۴ ساعت آینده مشکل را حل کنم.»
    او درباره کارکردهای ساختمان شماره ۲ خانه موسیقی توضیح داد: «ساختمان شماره دو در واقع بیشتر مورد توجه مراجعه کنندگان خانه موسیقی قرار می‌گرفت و اعضا برای کارهای عضویت و بیمه خود به این ساختمان مراجعه می‌کنند، بنابراین این ساختمان اهمیت ویژه‌ای دارد.»
    یکی از مسئولان شهرداری منطقه ۱۱ که اقدام به تعطیلی این واحد کرده بود درباره دلایل این تعطیلی توضیح داد: «این واحد به همراه چند انجمن دیگر حدود ۱۲ سال است که به طور رایگان در اختیار مدیران آنها قرار دارد، اما شهرداری اکنون تصمیم گرفته این واحدها را پس بگیرد. ما بارها این موضوع را به مدیران اعلام کردیم و این کار را با حکم قضایی انجام داده‌ایم.»
    ساختمان شماره دو خانه موسیقی صبح سه‌شنبه ۲۷ تیرماه از سوی منطقه ۱۱ شهرداری تهران تعطیل شد.
    فعالیت انجمن تئاتر آزاد و انجمن دانش‌آموختگان بازیگری هم که در این ساختمان مستقر هستند، متوقف شده است.
    همچنین خانه تئاتر نیز تهدید به تعطیلی شده است اما پس از اعلام مسوولان آن مبنی بر اینکه تا پایان سال ۹۲ با شهرداری قرارداد دارند، مسوولان شهرداری منطقه ۱۱ از این اقدام صرف‌نظر کردند.
    https://musiceiranian.ir/?p=20981
       
    برچسب ها خانه موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *