×
×

میرزمانی در پاسخ به ایسنا

  • کد نوشته: 20873
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام تیر ۱۳۹۱
  • ۰
  • سید محمد میرزمانی اعلام کرد: محمدرضا درویشی به عنوان دبیر هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب خواهد شد. مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا‌)، درباره دلایل تاخیر برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: دبیرخانه هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با یک رویکرد جدید فعالیت‌های […]

  • سید محمد میرزمانی اعلام کرد: محمدرضا درویشی به عنوان دبیر هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب خواهد شد.

    مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا‌)، درباره دلایل تاخیر برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران گفت: دبیرخانه هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با یک رویکرد جدید فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

    او ادامه داد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم رئوس فعالیت‌هایمان را مشخص کرده و به زودی در یک کنفرانس مطبوعاتی جزئیات را اعلام خواهیم کرد.

    میرزمانی درباره زمان برگزاری جشنواره نیز اظهار کرد: فکر می‌کنم جشنواره تا اواسط مرداد ماه سال جاری شکل بگیرد و تا کنون در این زمینه جلسات متعددی داشتیم و اهداف جشنواره را پی‌ریزی کرده‌ایم.

    مدیرکل دفتر موسیقی اضافه کرد: استان‌هایی که قرار است در هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شرکت داشته باشند، مشخص شده‌اند و برای به نتیجه رسیدن و ثمر بخش بودن جشنواره یک برنامه‌ریزی پنج ساله برای ساختار اصلی در نظر گرفتیم .

    او افزود: مجموعه رویکردهای ما طی پنج سال پیاده خواهند شد و از محمدرضا درویشی تشکر می‌کنم که دبیری این جشنواره را پذیرفت.

    میرزمانی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد تا هشتمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به عنوان یک جشنواره موثر در حوزه موسیقی برگزار شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=20873
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *