×
×

به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و خوانندگی اشکان کمانگری

  • کد نوشته: 20518
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۶ام تیر ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی «بادآباد» به خوانندگی اشکان کمانگری و آهنگسازی میدیا فرج نژاد به‌زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی «بادآباد» به خوانندگی اشکان کمانگری و آهنگسازی میدیا فرج نژاد به‌ زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    فرج نژاد آهنگساز جوان موسیقی ایرانی با اعلام این خبر، درباره جزئیات آلبوم به خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «بادآباد شامل اشعاری از محمد علی بهمنی، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، سیمین بهبهانی و یک تک غزل از سعدی است که فضای اشعار غالبا فضاهای منحصر به فردی دارد. همچنین در «بادآباد» از همکاری گروه کوبه ای پژواک به رهبری کامران منتظری نیز بهره گرفته و سعی کرده ایم به فرم های تغییر یافته و جدید تری برسیم.»

    وی در ادامه افزود: «یکی از اشعار این آلبوم از سروده های محمد علی بهمنی است و توسط وی نیز دکلمه شده است.»

    میدیا فرج نژاد در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: «کمانگری خواننده ای توانا و هوشمندی است که متفاوت می خواند و قابلیت های متفاوتی در زمینه صوتی دارد. نوع خواندنش هم به لحاظ رنگ صوتی و نوع بیان کلمات مختص به خود اوست و مشابهی ندارد.»

    در این آلبوم نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو شروین مهاجر و نوازنده ساز قانون رابعه زند است، فرج نژاد در این رابطه به خبرنگار ما توضیح داد و گفت: «شروین مهاجر را از نوابغ موسیقی معاصر می دانم و همکاری با او همیشه لذت بخش است. همچنین در نظر داشتم به گونه ای دیگر از توانایی های ساز قانون در موسیقی ایرانی بهره ببرم، در همین راستا از خانم زند دعوت به کار کردم که در بین نوازنده های این ساز دید گسترده تری را به شیوه نوازندگی قانون داراست و به خوبی ظرفیت های این ساز را می شناسد و اجرا میکند.»

    لازم به ذکر است که «بادآباد» در دو بخش صوتی و تصویری منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=20518
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *