×
×

افزایش ۷۰درصدی قیمت سی دی های موسیقی

  • کد نوشته: 19725
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۳ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۰
  • صدرالدین حسین خانی گفت:افزایش قیمت سی دی ها به ضرر مخاطبان و شرکت های تولید کننده است، با افزایش قیمت محصولات فرهنگی مخاطبان به جای خرید، این محصولات را به راحتی کپی می کنند ؛در نتیجه این موضوع باعث سقوط هر چه سریع‌تر بازار موسیقی می شود. صدرالدین حسین خانی،مدیر انتشارات ایران گام درگفتگو با […]

  • صدرالدین حسین خانی گفت:افزایش قیمت سی دی ها به ضرر مخاطبان و شرکت های تولید کننده است، با افزایش قیمت محصولات فرهنگی مخاطبان به جای خرید، این محصولات را به راحتی کپی می کنند ؛در نتیجه این موضوع باعث سقوط هر چه سریع‌تر بازار موسیقی می شود.

    صدرالدین حسین خانی،مدیر انتشارات ایران گام درگفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین درباره افزایش قیمت سی دی های موسیقی بیان داشت:در حال حاضر انتشارات ایران گام قیمت آثار موسیقایی خود را اصلا افزایش نداده است؛ زیرا به نظر من این اقدام نادرست است  و به ضرر مخاطبان است .

    مدیر انتشارات ایران گام افزود : طبق آمار به دست آمده از زمانی که قیمت محصولات فرهنگی افزایش یافته است ؛فروش این محصولات بسیار افت کرده است .

    صدرالدین حسین خانی در ادامه گفت : به طور کلی افزایش قیمت این آثار منطقی است اما بهتر بود این کار در شرایط مناسب تری انجام می شد؛زیرا در حال حاضر بازار موسیقی در وضعیت مناسبی قرار ندارد .

    وی در جواب به این سوال که آیا انتشارات ایران گام هم قیمت سی دی های خود را افزایش می دهد گفت : قرار است سی دی ها و آثار خود را از نیمه دوم سال افزایش دهیم ، زیرا در حال حاضر بازار موسیقی راکد است .

    مدیر انتشارات ایران گام خاطرنشان کرد :به نظر من این تغییر قیمت و افزایش ۳۰۰۰ هزار تومانی به ضرر شرکت ها است ؛ زیرا مخاطبان از خرید سی دی های موسیقی صرف نظر می کنند .

    صدرالدین حسین خانی در ادامه افزود : مخاطبان زمانی که نتوانند محصولی را تهیه کنند به راحتی آن را کپی می کنند ، در نتیجه این موضوع باعث سقوط هر چه سریع تر موسیقی و موسیقی دانها می شود .

    وی از وضعیت نامناسب بازار موسیقی انتقاد کرد و گفت : در حال حاضر افرادی وارد حوزه انتشارات شده اند که هیچ تخصصی در این زمینه ندارند . این اقدام باعث شده است که هر روز دچار افت در حوزه موسیقی شویم .

    صدرالدین حسین خانی در پایان از وضعیت بازار موسیقی ابراز ناامیدی کرد و گفت : به طور کلی پایه های بازار موسیقی سست شده است و امیدواریم بتوانیم موسیقی و ارزش آثار موسیقی را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم .

    https://musiceiranian.ir/?p=19725
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *