×
×

با همکاری بهترین نوازندگان ایران/ دانلود دموی این آلبوم

  • کد نوشته: 19342
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱۵ دیدگاه
  • آلبوم موسیقی سرنوشت یکی از بزرگترین پروژههای موسیقی پاپ – سنتی ایران با صدای هادی احمدی، ۱۷ خرداد ماه سال جاری وارد بازار موسیقی کشور می شود.

  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: آلبوم موسیقی سرنوشت یکی از بزرگترین پروژههای موسیقی پاپ – سنتی ایران با صدای هادی احمدی، ۱۷ خرداد ماه سال جاری وارد بازار موسیقی کشور می شود.

    احمدی خواننده جوان، خوش صدا و آینده دار موسیقی ایران درباره این اثر گفت: سرنوشت ۸ قطعه با نامهای «یاد تو»، «دیوار تنهای»، «بیقرار»، «لحظه اول»، «نیمه گمشدهٔ من»، «عشق»، «باتو بیتو» و «لحظهٔ دیدار» دارد که ترانه قطعات توسط رضا پارسائی، علی دبستانی، محمد صمدی و حسین زاولانه سروده شده است.

    وی افزود: قطعات آلبوم هم به وسیله فرهاد زارع، شایان قضاوی و معین طاهری (اکثر قطعات) آهنگسازی و تنظیم شده اند که توسط شرکت سینما رسانه آسیا در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

    هادی احمدی همچنین درباره همکاران خود در این آلبوم گفت: در تهیه و تولید این آلبوم از هنرمندان و بزرگان به نام موسیقی ایران همچون میثم مروستی (ویولن)، کریم قربانی (ویولنسل)، حامد یونسی (فلوت)، داود رازانی (ترومپت)، مسعود همایونی(گیتار الکتریک)، بابک ریاحیپور (گیتار باس)، علی دبستانی (پرکاشن)، معین طاهری (پیانو)، مهران اعظمی کیا )تار و سه تار)، کاوه معتمدیان )کمانچه) و مهران اعظمی کیا (عود) به عنوان نوازنده استفاده شده است.

    گفتنی است، هادی احمدی متولد شهر اصفهان، از ۶ سالگی نزد ذبیح الله احمدی یکی از استادان بنام موسیقی سنتی ایران و مهد اصفهان شروع به فعالیت کرده و با تمرینات مداوم در آواز اصیل و مقامهای موسیقی ایرانی به اجراهای متفاوت به همراه پدر در صدا و سیما و محافل رسمی پرداخته و در محضر اساتیدی چون استاد حسن کسایی، استاد جلیل شهناز و استاد شاهزیدی به تجربیات زیادی کسب پیدا کرده است . سپس با ۱۲ سال فعالیت در موسیقی سنتی با اراده خود به موسیقی پاپ روی آورده و با فعالیتهای زیادی که در این زمینه داشت در سال ۱۳۸۶ تهیه و تولید اولین آلبوم رسمی و حرفه ایاش «سرنوشت» که از بزرگترین پروژههای موسیقی پاپ و سنتی ایران است را با همکاری بزرگترین نوازندگان ایران شروع کرد و این آلبوم اکنون پس از پنج سال، ۱۷ خرداد ماه وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    در ادامه می توانید دموی این آلبوم را از طریق سایت موسیقی ایرانیان مشاهده کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=19342
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *