×
×

عکسهای موسیقی ایرانیان از این مراسم

  • کد نوشته: 19157
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۱
  • ۱۵ دیدگاه
  • آلبوم «شب و روز» به خوانندگی مجتبی کبیری دیروز در جمع خبرنگاران با حضور این خواننده موسیقی پاپ، آدرین یعقوبی آهنگساز این اثر و کارن زیاری سرپرست ارکستر گروه کبیری رونمایی شد

  • موسیقی ایرانیان – امیر آبشناسان: آلبوم «شب و روز» به خوانندگی مجتبی کبیری دیروز در جمع خبرنگاران با حضور این خواننده موسیقی پاپ، آدرین یعقوبی آهنگساز این اثر و کارن زیاری سرپرست ارکستر گروه کبیری رونمایی شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، مجتبی کبیری در ابتدای جلسه، پس از عذرخواهی بابت تاخیر یک ساعت و نیمه‌اش از فضای متفات این آلبومش تعریف کرد و گفت که «شب و روز» در قیاس با سایر آثارش آلبوم خوبیست و امیدوار است مخاطبان پس از شنیدن قطعات از این اثر راضی باشند.

    در ادامه مراسم رونمایی، آدرین یعقوبی آهنگساز و مدیر هنری آلبوم «شب و روز» با اشاره به تیمی که برای تولید این اثر کنار هم جمع شده‌اند گفت که این حاصل اولین همکاری تیم است و امیدواریم در آینده کار‌های بهتری را ارائه کنیم. همچنین او با ابراز خوشحالی از همکاری با کبیری گفت که ساخت و تنظیم بیشتر قطعات این آلبوم کار او بوده و محمد احمدی و هامون تهرانی دیگر آهنگسازانی بوده‌اند که هر کدام کار آهنگسازی ترانه‌ای را به عهده‌ داشته‌اند.

    کبیری سپس در ادامه این نشست گفت که ترانه و ملودی برای او از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر با ترانه یا ملودی کاری ارتباط برقرار نکند آن را اجرا نخواهد کرد، وی با اشاره به استفاده از سبک‌های ترنس و هاوس در این اثر گفت: «رنگ اثر باید با صدای خواننده هماهنگ باشد و اگر این اتفاق نیفتد اثر خوب و کاملی خلق نخواهد شد.»

    در پایان مراسم هم کارن زیاری سرپرست ارکستر گروه کبیری که مجری مراسم رونمایی هم بود، از برگزاری کنسرت‌های مختلف در تهران و شهرستان‌ها پس از انتشار آلبوم خبر داد.

    براساس همین گزارش، محمد احمدی آهنگساز، صابر قدیمی، مرجان برزگر، ساینا قادری و مجید صالحی ترانه سرا‌های آلبوم «شب و روز» هم در جلسه رونمایی حضور داشتند.

    لازم به ذکر است که آلبوم موسیقی «شب و روز» ۸ خرداد در شهرستان‌ها، ۹ و ۱۰ خرداد نیز در تهران توزیع خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=19157
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *