×
×

از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چهار باغ بانگ

  • کد نوشته: 187506
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۱۵ام شهریور ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم تنهایی با خوانندگی و آهنگسازی عباس توکلی مهرام‌نژاد، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چهار باغ بانگ منتشر شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چهار باغ بانگ
  • آلبوم تنهایی با خوانندگی و آهنگسازی عباس توکلی مهرام‌نژاد منتشر شد

    آلبوم تنهایی با خوانندگی و آهنگسازی عباس توکلی مهرام‌نژاد منتشر شد

    آلبوم تنهایی با خوانندگی و آهنگسازی عباس توکلی مهرام‌نژاد، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری چهار باغ بانگ منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم تنهایی به عنوان اولین اثر رسمی عباس توکلی مهرام نژاد، با چیدمان ۷ قطعه ای تحت عناوین «دل به دنیا نبند»، «قفس»، «قطره آب»، «خونه قدیمی»، «نسیم»، «سپیده دم» و «تنهایی» به اجرا در آمده است.

    قطعات این آلبوم بر سروده‌های شاعران کهن و معاصری چون سعدی، ملک‌الشعرای بهار، پژمان بختیاری، بیژن ترقی، خیام و همچنین عباس توکلی مهرام‌نژاد در فضایی از موسیقی کلاسیک ایرانی، ساخته و پرداخته شده است. مصطفی جوهریان، سعید سارم صفاری و علیرضا مصدقی، از جمله نوازندگانی هستند که در اولین آلبوم توکلی به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم موسیقی تنهایی به آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی عباس توکلی مهرام نژاد، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری چهار باغ بانگ راهی بازار شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=187506
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *