×
×

آلبوم تنهایی از کیوان کیارس منتشر شد

  • کد نوشته: 273108
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • اولین اثر رسمی و مستقل کیوان کیارس، آهنگساز و نوازنده گیتار، در قالب آلبومی تحت عنوان تنهایی ساخته و پرداخته شده که این اثر شامل ۱۲ قطعه بی کلام است.

    آلبوم تنهایی از کیوان کیارس منتشر شد
  • آلبوم تنهایی اثری ساخته کیوان کیارس، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری «آوای حنانه» راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  اولین اثر رسمی و مستقل کیوان کیارس، آهنگساز و نوازنده گیتار، در قالب آلبومی تحت عنوان تنهایی ساخته و پرداخته شده که این اثر شامل ۱۲ قطعه بی کلام به نام های «For Me»، «Spring»، «Breth»، «Besame Mucho»، «Loneliness»، «Vasle a Rosenthal»، «Summer»، «For kimia»، «Smile»، «La Gitan»، «Moonlight»، «Autumn Rain» است. کیارس این اثر را با نگاهی به موسیقی «جیپسی جز» ساخته است.

    این موزیسین از سال ۱۳۷۷ به شکل خودآموز به سبک جیپسی جز روی آورده و چندین اجرا در فرهنگسراهای تهران داشته است. او در کارنامه خود ساخت بیش از شصت موسیقی متن برای فیلم و سریال و همچنین قطعات باکلام برای خوانندگان مطرح را دارد.

    در مجموعه ای که می شنوید، ساخت ملودی و ریتم و نوازندگی متبحرانه گیتار بر عهده کیوان کیارس بوده و در برخی از قطعات بردیا کیارس نیز با نوازندگی ویولون او را همراهی کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام تنهایی، به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل کیوان کیارس، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آوای حنانه منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=273108
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *