×
×

فرزاد حسنی اعلام کرد

  • کد نوشته: 18705
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۹ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۰
  • کنسرت مشترک کامران رسول زاده و مورات ککیلی ـ خواننده مسلمان ترکیه‌ای ـ که قرار بود، در شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، با اجرای قطعاتی درباره پیامبر گرامی اسلام، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، به تعویق افتاد. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرزاد حسنی ـ […]

  • کنسرت مشترک کامران رسول زاده و مورات ککیلی ـ خواننده مسلمان ترکیه‌ای ـ که قرار بود، در شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، با اجرای قطعاتی درباره پیامبر گرامی اسلام، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، به تعویق افتاد.

    به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، فرزاد حسنی ـ مدیر برنامه های کامران رسول زاده و مسوول روابط عمومی و تبلیغات این کنسرت ـ گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم کنسرت با استقبال بالای مخاطبان داخلی و خارجی مواجه شد و حتی این استقبال فراتر از پیش بینی‌های ما بود؛ به همین دلیل بر اساس خرد جمعی به این نتیجه رسیدیم، با ادامه تمرین‌های گروه و خوانندگان این کنسرت، اجرای برنامه به آینده‌ای نزدیک موکول شود .

    او با اشاره به اینکه هر دو خواننده این کنسرت برای برگزاری یک اجرای با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی تاکید دارند، گفت: به خاطر پیش‌بینی همه جوانب اجرایی این کنسرت، این گروه هنری ترجیح دادند، بعد از رفع برخی مشکلات موجود، برگزاری این کنسرت به تاریخ دیگری موکول شود .

    حسنی از کلیه مخاطبین و علاقمندان برای حضور در این کنسرت که با پیام‌ها و تماس‌های خود باعث تشویق و دلگرمی گروه برگزار کننده شده بودند، تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت بیشتر مسوولین و دست اندرکاران موسیقی به زودی شاهد اجرای این کنسرت باشیم .

    وی در پایان از رونمایی اولین مجموعه شعر کامران رسول زاده با عنوان «فکر کنم باران دیشب مرا شسته…» توسط نشر «مروارید» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و افزود: خوشبختانه دوستدارن شعر از این کتاب، در روز اول رونمایی در نمایشگاه بین المللی، استقبال خوبی کردند و پیش بینی می‌کنیم چاپ اول این کتاب تا پایان نمایشگاه به اتمام برسد .

    https://musiceiranian.ir/?p=18705
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *