×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 85730
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۴ام شهریور ۱۳۹۴
  • ۰
  • «کامران رسولزاده» و «مورات ککیلی» در سالن مرکز کنگره ی خلیج استانبول به روی صحنه رفتند و از عشق و آرزو و صلح خواندند.

    +از نکات جالب توجه در این کنسرت حضور شهردار استانبول و دو تن از معاونان وزیران دولت ترکیه بود

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • کنسرت کامران رسولزاده

    کنسرت کامران رسولزاده

    «کامران رسولزاده» و «مورات ککیلی» در سالن مرکز کنگره ی خلیج استانبول به روی صحنه رفتند و از عشق و آرزو و صلح خواندند.

    به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، در شرایطی که بسیاری از کنسرت ها در ترکیه به دلیل شرایط نامناسب سیاسی لغو شده است، کامرا رسولزاده- خواننده ایرانی- در شبی با شکوه در قلب استانبول به روی صحنه رفت. در این اجرا که با حضور جمع کثیری از هموطنانمان و تعداد زیادی از موسیقی دوستان ترکیه ای آغاز شد، ابتدا کامران رسولزاده به روی صحنه رفت و پس از خوشامدگویی به مخاطبان ایرانی، به زبان استانبولی از ترک ها و میزبانی شان ابراز تشکر کرد و با ترانه ی «وایسا» کارش را شروع کرد و در ادامه هم چند ترانه ی دیگر خواند.

    رسولزاده ی ترانه ی «درخت» را که یک ترانه ی ملی است و در جواب حتاکی های سازندگان فیلم موهن سیصد ساخته را به مردم ترکیه تقدیم کرد که این روزها با تروریسم دست و پنجه نرم می کنند، پایان بخش اول این برنامه اجرای ترانه ی «همین امشب» بود که با ورود مورات ککیلی و اهدای گل به رسولزاده موجبات استقبال و تشویق های پر شور حاضران در سالن را فراهم آورد.

    پس از استراحتی کوتاه و در بخش دوم برنامه، مورات ککیلی به روی صحنه آمد و به تماشاگران ایرانی خوشامد گفت. وی در ادامه با چند ترانه عاشقانه و چند اثر با مضامین اجتماعی و ضد جنگ مورد توجه علاقمندانش قرار گرفت. درپایان مورادککیلی با اجرای قطعه ی بو اخشام از رسولزاده و گروهش دعوت کرد به روی صحنه بیایند و این قطعه را همخوانی کنند.

    استقبال از بخش پایانی به قدری زیاد بود که مردم چندبار از این دو خواننده تقاضای اجرای مجدد داشتند که در نهایت با حضور محافظان سالن را ترک کردند.

    از نکات جالب توجه در این کنسرت حضور شهردار استانبول و دو تن از معاونان وزیران دولت ترکیه بود.

    در پایان برنامه هواداران این دو خواننده با تجمع در ورودی بخش هنرمندان خواستار دیدار این دو هنرمند شدند که تا پاسی از شب طول کشید.

    در این کنسرت آرمان مهربان (رهبر و نوازنده ی کیبورد و سینتی سایزر)، سارا سقایی (فلوت)، مهرداد حامدی (گیتار باس)، شروین شهبازی (گیتار کلاسیک)، خشایار جوزی (گیتار الکتریک)، سعید جامعه (درامز)، رضا ملک (پرکاشن)، علیرضا بیطرف و مجید ضابطی (مدیران اجرایی) و محمود توسلیان (مشاور رسانه ای و مطبوعاتی)، کامران رسولزاده را همراهی می کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=85730
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *