×
×

در آستانه انتشار آلبوم جدید

  • کد نوشته: 18628
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • ایرج: نوع خوانش من همیشه یک جور بوده و خواهد بود. تنها در این آلبوم سعی شده، به سلیقه مخاطب عام نزدیک‌تر شویم

  • چند ماهی است که خبر انتشار آلبوم «قصه زندگی»، با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) در رسانه ها منتشر شده است، اما هنوز این آلبوم در بازار موسیقی به چشم نمی‌آید و هیچ توضیحی نیز در این خصوص به گوش نمی‌رسد.

    خواجه امیری درباره اننتشار آلبوم جدیدش گفت: بنده هم مثل شما از زمان دقیق انتشار آلبوم خبر ندارم؛ اما ظاهرا قرار شده این آلبوم، اوایل هفته آینده در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

    او افزود: برای این آلبوم وقت فراوانی صرف شده و امیدوارم بتوانیم رضایت مخاطبان موسیقی کشور را جلب کنیم. هر چند متاسفانه، مخاطبان این روزهای بازار موسیقی سلیقه‌شان به سمت آثار سطحی و مبتذل گرایش پیدا کرده و معلوم نیست چه آخر و عاقبتی در انتظار این آلبوم است.

    خواجه امیری درباره برنامه‌هایش پس از انتشار این آلبوم نیز گفت: پیش از هر چیزی باید دید واکنش ها نسبت به این آلبوم چگونه خواهد بود. موسیقی من موسیقی اصیل ایرانی است، که با «المان‌های» امروزی‌تر نمود می یابد. نوع خوانش من همیشه یک جور بوده و خواهد بود. تنها در این آلبوم سعی شده، به سلیقه مخاطب عام نزدیک‌تر شویم. اما این بدان معنی نیست، که مثل بسیاری از جوانان حاضر در موسیقی، برای جلب نظر مخاطب بیشتر، دست به هر کاری بزنم.

    خواجه امیری در انتهای صحبت‌هایش درباره اجرای زنده و احتمال برگزاری کنسرت‌هایش گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و در صورت اخذ مجوز به برگزاری برنامه زنده نیز اقدام کنم. خدا را چه دیده‌اید؟ شاید خدا خواست که به خواسته قلبی‌ام هم برسم و منتظر کنسرت مشترکم با پسرم (احسان خواجه امیری) باشید.

    به گزارش ایسنا، آلبوم جدید حسین خواجه امیذی(ایرج)، هشت قطعه با نام‌های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» را شامل می شود، که تمام قطعات توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=18628
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *