×
×

با آهنگسازی کارن‌ همایونفر

  • کد نوشته: 18624
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۶ام اردیبهشت ۱۳۹۱
  • ۸ دیدگاه
  • رضا یزدانی پس از آلبوم‌های «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی» اینبار قصد دارد خارج از سیر معمول فعالیت‌های موسیقایی‌اش آلبوم متفاوتی راهی بازار کند

  • رضا یزدانی خواننده‌ی پاپ-راک؛ پس از آلبوم‌های «ساعت ۲۵ شب» و «ساعت فراموشی»، اینبار قصد دارد خارج از سیر معمول فعالیت‌های موسیقایی‌اش، آلبوم متفاوتی را با کارن‌همایونفر کار کند.

    یزدانی ضمن اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر دو آلبوم را در دست ساخت دارم که اولی؛ در ادامه‌ی آلبوم‌های قبلی‌ام و با گروه خودم است و دومی؛ آلبومی‌ست که قرار است با آهنگسازی کارن همایونفر منتشر کنم.

    وی افزود: در حال حاضر روی این آلبوم و همکاری‌ با همایونفر معطوف شده‌ام و با این حساب، انتشار آلبوم دیگرم، به تعویق خواهد افتاد. آنچنانکه فکر می‌کنم آلبوم من با همایونفر تا اواسط سال جاری منتشر شود و آلبوم دیگرم؛ پایان سال جاری یا نیمه‌ی نخست سال آتی روانه‌ی بازار شود.

    این خواننده درباره‌ی آلبوم جدیدش توضیح داد: فضای این آلبوم، کاملا از آلبوم‌های قبلی متفاوت خواهد بود و حالتی کلاسیک خواهد داشت. ۵ قطعه از این آلبوم که از قبلا ساخته شده بود، با تدوین جدید در آلبوم قرار خواهد گرفت و ۷ قطعه‌ی جدید، با اشعار و ترانه‌های جدید نیز به این آلبوم اضافه خواهد شد.

    وی با اشاره به قطعات آماده، اظهار داشت: در این ۵ قطعه، قطعه‌ی «مرگ تدریجی یک رویا» و قطعه‌ی «تهران؛ طهران» با تدوینی تازه در آلبوم جای می‌گیرد و ۳ قطعه‌ی دیگر نیز قطعاتی هستند که قبلا برای فیلم‌های مختلف ساخته شده بود ولی از آن‌ها استفاده نشده است.

    یزدانی درمورد فضا و سبک و سیاق ۷ قطعه‌ی جدید این آلبوم نیز توضیح داد: این قطعات از لحاظ آهنک، وکال و تنظیم، کاملا متفاوت هستند و از چند شعر سپید و ترانه‌هایی با موضوع و فضاهای تازه استفده شده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول ضبط قطعات باقی مانده هستیم و به صورت فشرده کار می‌کنیم. هنوز اسمی برای این آلبوم انتخاب نشده و با کمپانی خاصی نیز وارد مذاکره نشده‌ایم.

    این خواننده که اخیرا تیتراژ سریال «ساخت ایران» در شبکه‌ی نمایش خانگی در حال انتشار است را کار کرده، در مورد فعالیت‌های دیگرش نیز توضیح داد: قرار است در آینده‌ی نزدیک؛ در فیلم «زنجیری» برای علی اوجی جلوی دوربین بروم. پیش‌تولید این فیلم ظرف دو سه ماه آینده آغاز خواهدشد.

    لازم به ذکر است که اولین کنسرت رضا یزدانی در سال جاری، ۲۵ خرداد ماه در برج میلاد خواهد بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=18624
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *