×
×

رایزنی با دانشگاه

  • کد نوشته: 173216
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۱ام بهمن ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرارکستر مجلسی ایران از تدارک ویژه برنامه سالگرد تاسیس این ارکستر و برنامه ریزی برای برپایی چند کنسرت در سال آینده خبر داد. منیژه صهبایی مدیر ارکستر مجلسی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی ماه های گذشته به دلیل بیماری که هم برای من و هم برای آقای صهبایی به وجود آمد […]

    رایزنی با دانشگاه
  • مدیرارکستر مجلسی ایران از تدارک ویژه برنامه سالگرد تاسیس این ارکستر و برنامه ریزی برای برپایی چند کنسرت در سال آینده خبر داد.

    منیژه صهبایی مدیر ارکستر مجلسی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: طی ماه های گذشته به دلیل بیماری که هم برای من و هم برای آقای صهبایی به وجود آمد موفق نشدیم طبق برنامه ریزی های قبلی کنسرت فرهنگسرای نیاوران و کنسرت جشنواره موسیقی فجر را برگزار کنیم اما برنامه هایی برای سالگرد تاسیس ارکستر مجلسی ایران داریم که به محض قطعی شدن محل برگزاری مراسم تاریخ و جزییات آن اعلام می شود.

    وی افزود: برای این مراسم برنامه هایی چون رونمایی از مستند ارکستر مجلسی ایران با عنوان «چهار فصل» به کارگردانی فرزاد فره وشی، اجرای موسیقی زنده و بخش های دیگری را در نظر گرفته ایم.

    صهبایی درباره برنامه های آینده ارکستر مجلسی ایران در حوزه برگزاری کنسرت نیز گفت: برنامه هایی را برای برگزاری کنسرت در تالار وحدت و چند مجموعه دیگر پیش بینی کرده ایم که با توجه به باز نشدن سامانه ثبت تقاضای بنیاد فرهنگی رودکی هنوز نمی توانم درباره تاریخ دقیق برگزاری کنسرت ها در تالارهای وحدت و رودکی اطلاع رسانی کنم. از سوی دیگر با توجه به تاکید منوچهر صهبایی و بنده برای برگزاری کنسرت در محیط های دانشگاهی دنبال این هستیم تا کنسرت هایی را در تالار شهید آوینی دانشگاه تهران برگزار کنیم که مدتی است مشغول پیگیری و رایزنی برای این موضوع هستم و امیدوارم بتوانم در این زمینه به نتایج مثبتی نیز برسم.

    این نوازنده در پایان اظهار کرد: یکی از نکات بسیار مهم و ارزشمندی که در ارکستر مجلسی ایران به آن توجه داریم توجه به موسیقی علمی و دانشگاهی است که ضرورت حضورش در جریان اجراهای زنده موسیقی بیش از هر زمانی به چشم می آید از این جهت طی سال آینده پیش بینی هایی برای برگزاری کنسرت در محیط های دانشگاهی داریم که به زودی جزییات آن اعلام می شود. امیدواریم با این نوع دیدگاه بتوانیم به سهم خود در اشاعه و توسعه موسیقی خوب و تغییر ذائقه شنیداری مخاطبان گام هایی را برداریم.

    https://musiceiranian.ir/?p=173216
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *