×
×

بردیا کیارس، رهبر میهمان بعدی ارکستر سمفونیک تهران

  • کد نوشته: 342445
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۵ام بهمن ۱۳۹۸
  • ۰
  • شهرداد روحانی طی یادداشتی که در صفحه شخصی اینستاگرامش به تازگی منتشر کرده، بردیا کیارس را رهبر میهمانِ جایگزین برای اجرای بعدی ارکستر سمفونیک تهران معرفی کرد.

    بردیا کیارس، رهبر میهمان بعدی ارکستر سمفونیک تهران
  • بردیا کیارس رهبری اجرای ششم بهمن ارکستر سمفونیک تهران را بر عهده گرفت. این در حالی ست که میترا کوته پیانیست ایرانی – اتریشی نیز در این اجرا حضور خواهد داشت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، ناگفته پیدا بود که ارکستر سمفونیک تهران بی رهبریِ منوچهر صهبایی اجرای ششم بهمن ماه جاری را برگزار خواهد کرد و از طرفی نامه عذرخواهی بنیاد رودکی نیز حاکی از تلاش این ارگان و مجموعه مشرف بر ارکستر جهت اصلاح و ترمیم وضعیت پیش آمده و پیشگیری از تکرار چنین رخدادهای غیر فرهنگی در آینده است. به هر روی اجرای پیش روی ارکستر سمفونیک همچنان به قوت خود باقی ست و شهرداد روحانی طی یادداشتی که در صفحه شخصی اینستاگرامش به تازگی منتشر کرده، رهبر میهمانِ جایگزین! را برای این اجرا معرفی کرد.

    مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران در یادداشت خود اعلام کرد: «مخاطبان محترم ارکستر سمفونیک تهران؛ پیرو حواشی و مشکلات رخ داده در برنامه سوم بهمن ماه ارکستر سمفونیک تهران، به پیشنهاد اینجانب مبنی بر تغییر رهبر مهمان در برنامه یکشنبه ۶ بهمن ماه و با موافقت «بنیاد فرهنگی رودکی، جناب آقای بردیا کیارس رهبری این برنامه را عهده دار گردیدند.
    با احترام. شهرداد روحانی. مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران»

    شایان ذکر است که شامگاه ۳ بهمن ماهِ جاری یعنی اولین شب اجرای ارکستر سمفونیک تهران، اظهارات «منوچهر صهبایی»‌ رهبر مهمان در این اجرا درباره شهرداد روحانی و مطرب و فراری خواندن او، این ارکستر را دستخوش حواشی و واکنش های تندی از سوی مخاطبان و نوازندگان قرار داد.

    https://musiceiranian.ir/?p=342445
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *